حضور امیرعلی دانایی در یک فیلم خاص/حضور بازیگر انزوا در جشنواره سی و ششم فجر قطعی نیست

7:30 - 09 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۳۳۱۲
بازیگر فیلم "انزوا" گفت: برای من بخش و گزینه اصلی انتخاب فیلمنامه است و اگر اثری از لحاظ داستان خوب باشد بازی در آن را قبول می‌کنم.
امیرعلی دانایی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص بازی در نقش قهرمان اول یک فیلم و بازگرداندن فیلم‌های قهرمان محور گفت: من همواره دوست داشتم در نقش‌ قهرمان یک فیلم ظاهر شوم. برای همین بازی در انزوا را پذیرفتم. این فیلم کار خودش را انجام داده و باید دید در اکران عمومی این فیلم چه پیش می‌آید.
 
 امیرعلی دانایی
 
وی درباره انتخاب آتی خود در عرصه بازیگری افزود:  برای من، گزینه اصلی انتخاب فیلمنامه است و اگر اثری از لحاظ داستان خوب باشد، بازی در آن را قبول می‌کنم. اصراری بر بازی نکردن در فیلم‌های اجتماعی ندارم و اگر فیلمی اجتماعی هم با فیلمنامه خوب پیشنهاد شود قبول خواهم کرد. البته فیلم قهرمان محور برای من ارجحیت دارد.
 
 فیلم انزوا
 
بازیگر سریال "کالاه پهلوی" در مورد حضور خود در سی‌و‌ششمین جشنواره فیلم فجر تصریح کرد: هنوز حضورم در جشنواره فیلم فجر قطعی نیست. اگر زنده باشم در فجر حضور خواهم داشت. البته کاری به من پیشنهاد شده که امکان دارد در جشنواره فجر انتخاب نشود.
 
دانایی درخصوص اکران فیلم "انزوا" خاطرنشان کرد: این فیلم از آن دسته فیلم هایی است که کمتر در سینمای ایران ساخته می‌شود و امیدوارم در گیشه هم با استقبال مخاطبان روبرو شود.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *