اتمام رسیدگی به صلاحیت داوطلبان شورای شهر/ ملزومات انتخاباتی تحویل گرفته شد

12:51 - 07 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۳۰۴۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
چهارمین نشست ستاد ویژه پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی استان مرکزی برگزار شد و اعضای ستاد به فعالیت‏‎های انجام شده در راستای پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی پرداختند.
به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان مرکزی،  شکر الله حسن بیگی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی در چهارمین نشست ستاد ویژه پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی گفت: رسیدگی به صلاحیت داوطلبان شورا تمام شده است، افرادی که رد صلاحیت شدند فرصت اعتراض دارند و پس از اتمام فرصت و نهایی شدن صلاحیت ها تبلیغات شروع می‎شود.

وی تصریح کرد: هیئت اجرایی و فرمانداران هیچ گونه حساسیتی به تأیید و رد صلاحیت داوطلبی نشان ندادند و همواره قانون و اخلاق را رعایت کردند.

حسن بیگی ادامه داد: روند فعالیت ستاد انتخاباتی مثبت ارزیابی می شود، هماهنگی و همفکری خوبی بین هیئت اجرایی و هیئت نظارت وجود دارد و امید است مانند سنوات قبل انتخاباتی آرام و امن را برگزار کنیم.

وی عنوان کرد: برای ریاست جمهوری گرفتاری خاصی را نداریم ما مسئول اجراییم و با همکاری خوب هیئت اجرایی و نظارت آمادگی کامل برای فعالیت ستادهای انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری داریم.
وی اعلام کرد: ملزومات انتخاباتی اعم از تعرفه ها، مهرها و صندوق ها را تحویل گرفته ایم پس از 15 اردیبهشت با هماهنگی لازم هیئت نظارت به شهرستانها ارسال می شود.

حسن بیگی در پایان، ادامه داد: روحانی، میرسلیم، قالیباف و رئیسی مسئول ستاد های خود در استان را معرفی کردند.

یاد آور می شود؛ نوروزی، رئیس پلیس فتا، شریفی، مدیر کل ارشاد، نماینده آموزش و پرورش به ارائه گزارش فعالیت ها در راستای پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی پرداختند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *