آخرین وضعیت پرونده اختلاس میلیاردی در پست بانک کرمانشاه/ بخشی از وجوه مسترد شده است

9:21 - 10 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۲۸۱۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
صادقی در تشریح آخرین جزئیات پرونده اختلاس میلیاردی در پست بانک کرمانشاه گفت: با پیگیری‌های انجام شده بخشی از وجوهی که متهم از این طریق تصاحب کرده بود، مسترد و پرونده در حال رسیدگی است.
آخرین وضعیت اختلاس میلیاردی در پست بانک کرمانشاهمحمدحسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی با اشاره به آخرین وضعیت پرونده اختلاس در پست بانک کرمانشاه گفت: این پرونده در جریان رسیدگی قرار دارد.

وی گفت: با پیگیری‌های انجام شده بخشی از وجوهی که متهم از این طریق تصاحب کرده بود مسترد شده است.

این مقام قضایی بیان کرد: برای متهم این پرونده همچنین در دادسرای پولی و بانکی تهران پرونده‌ای تشکیل  و اقدامات قضایی در حال انجام است.

صادقی اظهار کرد: در حال حاضر عامل اصلی این پرونده دستگیر شده است که از کارمندان پست بانک کرمانشاه بوده و این فرد به جرم ارتکابی خود اقرار کرده است.

این مقام قضایی در پایان گفت: این فرد به تنهایی اقدام به این کار نکرده است و همدستانی نیز داشته است که البته شناسایی این افراد با اعطای نیابت به دادسرای تهران در حال انجام است که بخشی از این کار هم انجام شده است.

به گزارش ،  در تاریخ 20 بهمن ماه سال گذشته کارمند پست بانک کرمانشاه با استفاده از سیستم رایانه ای و اداری و شخصی اقدام به جابجایی مجموعاً مبلغ 12 هزار میلیارد ریال به حساب‌های شخصی دیگری کرده بود که در ساعات اولیه ارتکاب جرم دستگیر شد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *