همکاری سه غول بزرگ هالیوود/بازی تاج و تخت7 تابستان منتشر می‌شود/آنابل 2 ترس را به خانه می‌آورد+عکس

14:00 - 04 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۲۰۴۴
سینمای هالیوود طی هفته گذشته با اخبار و حواشی متعددی همچون همکاری رابرت دنیرو و دی کاپریو، انتشار اولین تصاویر بازی تاج و تخت هفت، ساخت آنابل 2 روبرو بود.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، سینمای هالیوود طی هفته گذشته با اخبار و حواشی متعددی همچون همکاری رابرت دنیرو و دی کاپریو، انتشار اولین تصاویر بازی تاج و تخت هفت، ساخت آنابل 2 روبرو بود.
 
 مردان ایکس
نسخه تازه مردان ایکس تابستان کلید می‌خورد/جهش یافته تازه فارغ‌التحصیل می‌شود+عکس
 
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فیلم سینمایی "مردان ایکس (تازه ترین جهش یافته)" به کارگردانی "جاش بوون" تابستان 2017 فیلمبرداری خود را آغاز خواهد کرد.
 
"جاش بوون" و "کریس کلارمونت" نگارش فیلمنامه این اثر که تازه ترین نسخه از مجموعه مردان ایکس محسوب می شود را از سال گذشته آغاز کرده اند.
 
برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.
 
 جکی چان
گروگان‌گیری خانواده بازیگر آسیایی/همکاری جکی چان با نقش اول فیلم جیمز باند+عکس
 
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فیلم سینمایی "بیگانه" به کارگردانی "مارتین کمپبل" 13 اکتبر سال 2017 اکران بین‌المللی خود را آغاز خواهد کرد.
 
نگارش فیلمنامه "بیگانه" را "دیوید مارکنی" و "استفان لیتر" از سال گذشته آغاز کردند و فیلمبرداری آن سپتامبر 2016 در نیویورک کلید خورد.
 
برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.
 
آنابل 2
تصاویر ترسناک‌ترین فیلم هالیوود منتشر شد/آنابل 2 وحشت را به خانه می آورد+عکس
 
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فیلم سینمایی "آنابل 2" ساخته "دیوید سندبرگ" از 11 آگوست 2017 در سینماهای امریکای شمالی روی پرده خواهد رفت.
 
فیلمبرداری این اثر از پاییز سال گذشته میلادی آغاز شده و هم اکنون در مرحله پس از تولید قرار دارد. به تازگی اولین تصوایر از این فیلم از سوی سازندگان آنابل 2 منتشر شده است.
 
برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.
 
 بازی تاج و تخت‌/‌
انتشار اولین تصاویر از سری هفتم سریال بازی تاج و تخت‌/‌زمستان در راه است+عکس
 
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، اولین تصاویر از فصل هفتم سریال پرطرفدار "بازی تاج و تخت" توسط سازندگان این اثر منتشر شد.
 
فصل هفتم مجموعه تلویزیونی بازی تاج و تخت در 21 آوریل 2016  و تنها سه روز پس از آغاز نمایش فصل ششم توسط شبکهٔ اچ‌بی‌او سفارش داده‌شد. 
 
برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.
 
 دی‌کاپریو و دنیرو
دی‌کاپریو و دنیرو قاتلان جدید سینمای هالیوود/پروژه جدید اسکورسیزی در هاله ابهام
 
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، آخرین اخبار از سینمای هالیوود حاکی از آن است که سه چهره مطرح سینمای امریکا بار دیگر در پروژه ای به نام "قاتلان گل ماه" در کنار یکدیگر می ایستند.
 
مارتین اسکورسیزی کارگردان برنده اسکار اینبار در پروژه "کشتن گل ماه"با دو بازیگر برنده اسکار یعنی رابرت دنیرو و لئوناردو دیکاپریو همکاری می کند. این سه پیش از این در فیلم "مصاحبه سابقه همکاری داشته اند.
 
برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.
 
 داستان یک شبح
داستان مردی که روحش پس از مرگ به خانه باز می‌گردد/هالیوود راوی داستان یک شبح+عکس
 
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فیلم سینمایی "داستان یک شبح" به کارگردانی "دیوید لوری" 7 جولای سال 2017 اکران بین‌المللی خود را آغاز خواهد کرد.
 
داستان فیلم درباره مردی به نام "سی" ست که بعد از کشته شدن در تصادف، روحش به خانه اش باز می‌گردد و در شکل شبح شاهد همسرش (به نام "ام") می‌شود که سعی می‌کند به زندگی عادی اش برگردد.
 
برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *