رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دمشق در حمله شیمیایی "خان شیخون" دست داشته است

5:25 - 31 فروردين 1396
کد خبر: ۳۰۰۷۰۴
وزیر خارجه فرانسه ادعا کرد سازمان اطلاعات فرانسه ظرف چند روز آینده شواهدی دال بر دست دخالت ارتش سوریه در حمله شیمیایی به "خان شیخون" در استان ادلب در شمال سوریه ارائه خواهد کرد.
به گزارش گروه بین‌الملل ،به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، خبرگزاری فرانسه مدعی شد پاریس شواهد دست داشتن دمشق در حمله شیمیایی به "خان شیخون" را ارائه خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری "روسیا الیوم"، "ژان مارک ارو"، وزیر خارجه فرانسه ادعا کرد سازمان اطلاعات فرانسه ظرف چند روز آینده شواهدی دال بر دست دخالت ارتش سوریه در حمله شیمیایی به "خان شیخون" در استان ادلب در شمال سوریه ارائه خواهد کرد.

"ارو" گفت سازمان اطلاعات و سازمان جاسوسی نظامی فرانسه تحقیقاتی را انجام داده اند و همراه آن شواهدی را ارائه خواهند کرد. وی ادعا کرد پاریس اطلاعاتی در دست دارد که حقیقت را روشن خواهد کرد.

 
 




ناشناس
|
-
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
0
0
غلط زیادی
ناشناس
|
-
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
0
0
چرا شهرهای شیعه نشین که بمب باران شد این همه بوقو کرنا نبود . حالا که شهر سنی نشین بمباران شده این همه مدعی پیدا شده... واقعا که... تابلو هست همه چیز سیاسی حتی دینشون... زنده باد ایران..
ناشناس
|
-
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
0
0
فرانسه که خود یکی از فروشندگان مواد شیمیایی به صدام فروش تسلیحات کشتار جمعی بمب خوشه ای به آل سعودو ارسال خون های الوده به ایران و هزاران جنایت علیه بشریت در کشتار رواندا و افریقا و...است نه تنها صلاحیت اعلام اینگونه موارد را ندارد بلکه حتی حق حرف زدن در اینخصوص را نیز ندارد و بایستی یرای همیشه دهن کثیفشان را ببندند .
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *