"هند" گرانترین فیلم تاریخ این کشور را می سازد

14:04 - 01 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۰۳۱۰
هند گرانترین فیلم تاریخ این کشور را درباره حماسه مهاباراتا می سازد
به گزارش سرویس بین الملل  یک میلیارد هندی قصد دارد با سرمایه گذاری 150 میلیون دلاری برای ساخت فیلمی درباره حماسه هندی مهاباراتا در این کشور، به رکورد تولید پرهزینه ترین فیلم تاریخ هند دست یابد.  
 
به گزارش خبرگزاری فرانسه از بمبئی، هزینه تولید این فیلم دو قسمتی از هزینه تولید فیلم «باهوبالی» که با 45 میلیون دلار، عنوان پرهزینه ترین فیلم ساخت هند را در اختیار دارد بسیار بالاتر است.  
 
­بی. آر. شتی (B. R. Shetty) از تاجران هندی ساکن یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس روز دوشنبه در بیانیه ای ضمن اعلام این طرح گفت:«به نظر من این فیلم در کنار تعریف معیارهایی جهانی، موقعیتی جدید برای هند و قدرت آن در عرصه داستان سرایی افسانه ای تعریف می کند.» وی که در امارات عربی متحده زندگی می کند گفت:«اطمینان دارم که این فیلم به بیش از یکصد زبان ترجمه خواهد شد و بیش از سه میلیارد نفر در سراسر جهان آن را خواهند دید.» بر اساس این بیانیه، فیلمبرداری بخش اول این فیلم قرار است اواخر سال آینده شروع و در اوایل 2020 روی پرده ها برود. این فیلم به چندین زبان رایج در هند تولید و زیرنویس های مختلف به زبان های بیگانه را خواهد داشت.  
 
وی ای شریکومار کارگردانی از جنوب هند کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. این فیلم بازگوکننده داستان مهاباراتا است؛ داستان قدیمی به زبان سانسکریت که درباره نبرد میان شاهزادگانی رقیب و متخاصم است. قبلا این داستان در قالب سریال نیز در هند پخش شده است.  
 
با این که بودجه ساخت فیلم های هندی در حال افزایش یافتن است ولی هزینه متوسط آنها در برابر فیلم های هالیوودی، که هر فیلم موفق و پرفروش معمولا دویست میلیون دلار هزینه دارد، پایین تر است.  
/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *