رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فعالیت روی آلبوم جدید گروه بمرانی را آغاز کرده‌ایم/ تابستان در تهران و شهرستان‌ها روی صحنه می‌رویم

8:02 - 29 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۹۷۳۴
خواننده گروه "بمرانی" با اشاره به آغاز فعالیت این گروه روی آلبوم جدید خود، از برگزاری کنسرت‌های "بمرانی" در تابستان، در تهران و شهرستان‌ها سخن گفت.
بهزاد عمرانی خواننده گروه موسیقی "بمرانی" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: هنوز برنامه اجراها به طور دقیق مشخص نیست اما آرام آرام و پیوسته مشغول کار کردن روی آلبوم جدیدمان هستیم.

وی ادامه داد: به طور یقین پس از برگزاری انتخابات کنسرت داریم اما این کنسرت تاریخ مشخصی ندارد اما می‌توانم بگویم که تابستان در تهران و شهرستان‌ها روی صحنه می‌رویم.

گروه بمرانی

عمرانی تصریح کرد: به طور کلی گروه "بمرانی" یک نوع علاقه شخصی به برج آزادی دارد اما سعی می‌کنیم در اجرای بعدی در سالن بزرگتری به اجرای برنامه بپردازیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: صندلی‌های سالن برج آزادی کمتر است و ما برای اینکه پاسخگوی محبت طرفدارانمان باشیم، باید در نوبت‌های بیشتر روی صحنه برویم که این موضوع به گروه نیز فشار وارد می‌کند.

گروه بمرانی

خواننده گروه موسیقی "بمرانی" توضیح داد: تولید آلبوم جدید این گروه تازه شروع شده و هم اکنون بیشتر مشغول فعالیت روی ملودی‌ها هستیم و می‌توان گفت که باید قطره قطره جمع شود تا تبدیل به آلبوم شود.

وی یادآور شد: هم اکنون نمی‌توان یک نگاه کلی به آلبوم جدید گروه "بمرانی" داشت چرا که تنها حدود 4 ماه ازانتشار آلبوم "گذشتن و رفتن پیوسته" زمان سپری می‌شود.

عمرانی همچنین گفت: در ادامه باید ببینیم سرنوشت قطعه‌های تولیدی برای مدت زمان حدودا یک‌سال آینده چه می‌شود چون برخی از قطعه ها ساخته می‌شود اما به مرور زمان یکسری آثار جدید تولید می‌شود که ممکن است جای آن‌ها را بگیرد.

وی اظهار کرد: هیچ گاه به شکل صد در صد نمی توان درباره قطعه‌های آلبوم جدید اظهار نظر کرد و می‌توان گفت که گذشت زمان جزئیات را بهتر مشخص می‌کند.

گروه بمرانی

خواننده گروه موسیقی "بمرانی" همچنین تصریح کرد: ما هیچ گاه تصمیم نگرفته‌ایم که آلبوممان چه شکلی بشود بلکه آلبوم خودش باید مسیرش را پیدا کند.

وی افزود: باید ببینیم که در سال جدید چه اتفاق‌هایی برایمان رخ می‌دهد و حال و روزمان چه می‌شود چرا که حال و روزمان روی آلبومان تأثیر می‌گذارد.

عمرانی خاطرنشان کرد: برای انتشار تک قطعه‌های گروه "بمرانی" برنامه داریم و تلاش می‌کنیم که به طور یقین در فصل بهار تک قطعه‌ای را منتشر کنیم. اگر فرصت کنیم این اثر را پیش از انتخابات در اختیار علاقمندان قرار می دهیم اما اگر فرصت نکنیم، انتشار تک قطعه جدید به دوره پس از انتخابات منتقل می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *