قرآن، راه نجات انسان‌ها از کج‌راهه شبکه‌های مجازی انحرافی است

15:46 - 28 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۹۷۱۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
عرشیان گفت: با توجه به هجمه‌های ضد فرهنگی دشمنان از طریق شبکه‌های مجازی، قرآن و تمسک به معارف قرآنی بهترین راه نجات در راستای تحقق زندگی متعالی است.
محمدرضا عرشیانبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضاییی محمدرضا عرشیان معاون فرهنگی دادگستری استان یزد در جمع کارکنان اداری قضایی دادگستری یزد با اشاره به کسب بهترین نتیجه تیم شرکت کننده در مسابقات سراسری قران قوه قضاییه از سوی استان یزد، اظهار کرد: تدوین برنامه ریزی‌های جامع، استفاده از اساتید برجسته و مشارکت کارکنان در کلاس‌های آموزشی و انس با قران، باعث شد تا در مسابقات منطقه ای و سراسری قرآن، استان یزد با کسب 8 مقام، بهترین نتیجه را در بین سایر استان‌ها کسب کند.

وی تصریح کرد: هدف همه ما رسیدن به آرامش و تحقق یک زندگی رو به تعالی و پیشرفت است که با انس و مجالست با قرآن و مشارکت در سایر برنامه‌های فرهنگیِ بر گرفته از سبک زندگی اسلامی و دینی محقق خواهد شد.

این مقام قضایی، هجمه‌های ضد فرهنگی دشمنان را از طُرق مختلف یادآور شد و بیان داشت: امروز اگر با غرق شدن در روزمرگی زندگی مادی از نیاز روحی و روانی کارکنان و خانواده‌ها غافل شویم، همانا جایگزین‌های شیطانی مطابق با برنامه‌های دشمن، نسل و آینده کشور را تحت الشعاع قرار خواهد داد.

وی با بیان حدیث نبوی هرگاه فتنه‌ها همچون پاره‌های ابر بر شما هجوم آورد به قرآن پناه برید، افزود: بهترین راه نجات از هجمه های و برون رفت از آسیب‌های شبکه‌های مجازی انحرافی ، تمسک به قرآن و آگاهی ازمعارف قرآنی است.

معاون فرهنگی دادگستری یزد، استفاده از ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه و اثرگذار را برای جلب نسل جوان و نوجوان به مشارکت در برنامه‌های فرهنگی خواستار شد و گفت: مجموعه فرهنگی پذیرای طرح‌ها ، ایده ها و نظرات کارکنان برای ارتقاء سطح کمی و کیفی فعالیت‌های فرهنگی است و از نظرات و انتقادات همکاران استقبال می‌کند.

وی از برگزاری اردوهای خانوادگی در سال جاری خبر داد و ابراز داشت: در فرصت‌های مناسب اردوهایی را برای خانواده‌های کارکنان ترتیب خواهیم داد تا به صورت یک جشنواره، در یک روز تعطیل، با ترکیبی از برنامه‌های تفریحی، شاد و آموزشی بهترین نتیجه را برای حصول اهداف متعالی معاونت فرهنگی به دست آوریم.

عرشیان گفت: برنامه‌های فرهنگی جامع و متنوعی در طول سال برنامه ریزی و اجرا می‌شود که باید از سوی کارکنان و خانواده‌های آنان مورد اهمیت و مشارکت پویا قرار گیرد.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *