رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کسانی که انتقاد می‌کنند عملکرد ما را در چین ندیدند/ هدف اصلی من حضور در المپیک 2020 است

10:43 - 27 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۹۲۰۹
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
عضو تیم ملی تنیس روی میز بانوان گفت: کسانی که انتقاد می‌کنند عملکرد ما را در چین ندیدند و از نحوه بازی ما بی‌خبر بودند.
کسانی که انتقاد می‌کنند عملکرد ما را در چین ندیدند/ هدف اصلی من حضور در المپیک 2020 استفاطمه جمالی‌فر در گفت‌‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص عملکردش در رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی آسیا اظهار داشت: سطح این مسابقات خیلی بالا بود و ما عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم نسبت به دوره قبلی بازی‌های بهتری انجام دهیم.
 
وی ادامه داد: ما در بخش تیمی با بدشانسی به مالزی باختیم و اگر مهشید اشتری می‌توانست پیروز شود ما مالزی را شکست داده بودیم و احتمال این که به یک چهارم نهایی صعود می‌کردیم زیاد می‌شد اما بی‌تجربگی باعث شد نتوانیم مالزی را شکست دهیم. در ترکیب 5 نفره تیم ملی بانوان، 3 نفر بازیکن جوان و 2 نفر بازیکن بزرگسال بودند که همین مسئله نشان‌دهنده جوان بودن تیم ملی است.
 
عضو تیم ملی تنیس روی میز بانوان در خصوص پیروزی ناباورانه‌اش مقابل حریف قدرتمند هندی تصریح کرد: حریف هندی در رنکیگ جهان نفر نود و سوم بود در حالی که رنکینگ من بیشتر از 500 است. من از کودکی این حریف را می‌شناختم  و می‌دانستم که مقابل حریفان آسیایی شرقی خوب بازی می‌کند و حتی آنها را شکست می‌دهد. در گیم پنجم بود که 11 بر 6 این حریف هندی را شکست دادم.
 
جمالی‌فر درباره انتقادهایی که از عملکرد تیم بانوان در این رقابت‌ها شد اظهار داشت: ما سال گذشته همین مقام را کسب کردیم اما با این تفاوت که بر خلاف سال گذشته، امسال توانستیم چندین ست از حریفان بگیریم و مقابل تیم‌ها با نتایج نزدیک بازنده شویم. کسانی که انتقاد می‌کنند عملکرد ما را در چین ندیدند و از نحوه بازی ما بی‌خبر بودند.
 
وی با اشاره به این که هدف اصلی‌اش حضور در المپیک 2020 است، گفت: سال بعد مسابقات جهانی در سوئد برگزار می شود که بسیار مهم است و تلاش می‌کنم با بهترین شرایط در این مسابقات شرکت کنم.
 
عضو تیم ملی تنیس روی میز بانوان در مورد بازتاب حجاب وی و هم‌تیمی‌هایش در چین گفت: زمانی که ما مسابقه داشتیم تمام دوربین‌ها مسابقات ما را پوشش می‌داد و حتی برای تماشاگران هم جالب بود. ضمن این که بازی های خوبی که توانستیم انجام دهیم نشان داد که داشتن حجاب مانعی برای انجام بازی‌ خوب نیست.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *