رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حفظ نزاکت اخلاقی در راس درخواست ملت ما از نامزدهاست/ حمله ددمنشانه به سوریه خوی تجاوزکارانه آمریکایی‌ها را نشان داد

14:17 - 25 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۸۵۲۲
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت:حفط نزاکت اخلاقی در راس درخواست ملت ما از نامزدهاست و هر نوع تهمت و تخریب و جو سازی خلاف منش و شخصیت نظام اسلامی است.
حفط نزاکت اخلاقی در راس درخواست ملت ما از نامزدهاست/هر نوع تهمت و تخریب و جو سازی خلاف منش و شخصیت نظام اسلامی استبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، حجت الاسلام والمسلمين صدیقی در خطبه های نماز جمعه تهران اظهار کرد:
انتخابات از اهم مسائل است که سرنوشت کشور و به دشمن نه گفتن است.
 
وی ادامه داد:حضور در پای صندوق های رای هم حق است و هم تکلیف است.
 
حجت الاسلام و المسلمین صدیقی تصریح کرد:حفط نزاکت اخلاقی در راس درخواست ملت ما از نامزدهاست و هر نوع تهمت و تخریب و جو سازی خلاف منش و شخصیت نظام اسلامی است.
 
وی با بیان اینکه مرزهای امنیت کشور رعایت مر قانون است، گفت:
اينجا جای انسان اسیر نیست، انسان آزاده میخواهیم، کسی که اسیر و دربند تعصبات فامیلی و گرایشات سیاسی نباشد.
 
خطیب موقت نماز جمعه تهران تاکید کرد: هویت ملت ما انقلابی است و از هیچ قدرتی نمی ترسد و رییس جمهوري نیز با این روحیه ها میخواهیم نه با روحیه سازش کاری، تزلزل و انفعالی.
 
وی ادامه داد: این تبعیض، اختلافات سنگین و فاصله در مسائل زندگی بین جنوب شهر، کارمندان و کارگرها و عده ای در داخل و خارج که همه چیز دارند، قابل تحمل نیست.
 
حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی گفت: این همه جوان بیکار، این همه ازدواج کرده بی مسکن، این همه گرانی ، رکود و مشکلات کمر شکن مرد میدان فداکاری میخواهد.
 
وی در ادامه به تجاوز اخیر آمریکا به سوریه شااره کرد و خاطرنشان کرد: حمله ددمنشانه آمریکا به سوریه هم دروغ گویی و هم خوی تجاوزشان را نشان داد،این ها را باید خلع سلاح کرد.
 
خطیب موقت نماز جمعه تهران تصریح کرد: ایران اهل تجاوز و حمله به هیچ کشوری نبوده و نیست اما اگر یک وحشی و درنده قصد کمترین جسارت به این کشور را داشته باشد، آنچنان پاسخ دندان شکنی خواهد دید که برای همیشه پشیمان شود.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *