دستگاه قضایی با تخریب و سیاه نمایی نامزدها برخورد می کند

9:31 - 24 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۸۱۶۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
یدالله موحد با تاکید بر اینکه نباید در تبلیغات انتخاباتی از پول کثیف استفاده کرد گفت: دستگاه قضایی با تخریب و سیاه نمایی نامزدها برخورد می کند.
رئیس کل دادگستری کرمان به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، رئیس کل دادگستری استان کرمان در نشست مشترک ستاد انتخابات وهیات نظارت استان با تاکید  بر اینکه  نباید در تبلیغات انتخاباتی از پول کثیف استفاده کرد گفت: اگر موردی در این زمینه مشاهده شود برخورد خواهد شد.

وی افزود: دستگاه قضایی در برابر مواردی مانند تخریب، توهین ، سیاه نمایی و فعالیت های مخرب در مورد نامزدهای انتخاباتی برخورد می کند.

این مقام قضایی در ادامه بیان کرد: موسسات خیریه نباید از منابع خود برای تبلیغات انتخاباتی استفاده کنند.

موحد با بیان اینکه قوه قضاییه مانند سایر ارکان کشور در برگزاری انتخابات وظایفی برعهده دارد اظهار کرد: فراهم کردن بستر انتخابات به منظور حضور گسترده مردم، یکی از وظایف دستگاه قضا است  و در این راستا هر آنچه که در توان داریم انجام خواهیم داد.

وی از بررسی سوابق  داوطلبان انتخابات به عنوان دیگر وظیفه دستگاه قضایی نام برد و گفت: دستگاه قضایی  استان کرمان با حساسیت کامل در این بخش کار کرده است.

رئیس کل دادگستری استان  کرمان بیان کرد: دستگاه قضایی همچنین آمادگی لازم در زمینه تامین منابع انسانی، مالی و وسیله  نقلیه برای هیات های اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات، را دارد.

یدا.. موحد افزود:  پیش بینی و پیشگیری از جرایم انتخاباتی از دیگر وظایف دستگاه قضایی است.

وی  تصریح کرد: امیدواریم انتخابات سال 96 نیز مانند انتخابات اسفندماه 94 برگزار شود.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *