رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

از اجرای ارکستر ملی تا ادامه تصویربرداری شهرزاد/ مراسم معنوی اعتکاف آغاز شد+ عکس

10:40 - 22 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۷۵۸۸
در تازه‌های فرهنگ و هنر این هفته در خبرگزاری میزان به رویدادهای این عرصه در هفته گذشته از اجرای ارکستر ملی گرفته تا ادامه تصویربرداری "شهرزاد" و آغاز مراسم معنوی اعتکاف می‌پردازیم.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، از اتفاق‌های درخور توجه در هفته گذشته در عرصه فرهنگ و هنر، از سر گرفته‌شدن اجراهای موسیقی در تهران و شهرستان‌ها بود.

در این میان بسیاری از گروه‌ها از جمله ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان و خوانندگی محمد اصفهانی روی صحنه می‌روند.

ارکستر ملی ایران

** سریال "شهرزاد"

همچنین با وجود اینکه عوامل سریال "شهرزاد" از افشای هرگونه اطلاعاتی درباره فصل دوم این سریال خودداری می‌کنند، با این حال این گروه هم اکنون تصویربرداری خود را ادامه می‌دهد و به گفته روابط عمومی این سریال که در پیج اینستاگرام خود نیز اعلام کرده این هفته زمان انتشار این سریال پر مخاطب نمایش خانگی مشخص می شود.

سریال شهرزاد

**سریال "عاشقانه"

در روزهای اخیر شایعه‌هایی مبنی بر توقف تصویربرداری سریال "عاشقانه" مطرح شد و این شایعه‌ها تا جایی پیش رفت که روابط عمومی این سریال طی اطلاعیه‌ای این موضوع را رد کرد و عنوان کرد:

ضمن پوزش از وقفه ایجاد شده، به اطلاع مخاطبان این مجموعه می رساند، پخش ادامه این اثر از روز دوشنبه ٢٨ فروردین آغاز و به صورت هفتگی و منظم تا پایان ادامه خواهد یافت.

از اینکه در طول ساخت و پخش مجموعه نمایش خانگی عاشقانه همراه ما بودید و با تهیه نسخه اصلی و قانونی، ما را در این راه سخت و دشوار همراهی و حمایت می كنيد سپاسگزاریم. منتظر خبرهای خوب عاشقانه باشید.

سریال عاشقانه

**تصویربرداری سریال "افسر نمونه"

مجید زین العابدین مدیر شبکه 5 سیما از پشت صحنه سریال "افسر نمونه" که حسن پورشیرازی و محمدرضا شریفی‌نیا در آن به ایفای نقش می‌پردازند، بازدید کرد.

برای خواندن گزارش این پشت صحنه اینجا کلیک کنید.

سریال افسر نمونه

**آغاز اعتکاف 

نخستین روز از مراسم اعتکاف همزمان با 13 رجب ولادت امام علی(ع) در سراسر کشور آغاز شد.

اعتکاف

**سریال در حال ساخت شبکه 3

سریال "آرماندو" به کارگردانی احسان عبدی‌پور و تهیه کنندگی ایرج محمدی هم اکنون در محلی در اطراف استادیوم آزادی در حال تصویربرداری است.

سریال آرماندو

**نشست خبری سریال "علی البدل"

سریال نوروزی  "علی البدل" پس از پایان تعطیلات نوروز نشست خبری صمیمانه‌ای را با حضور سیروس مقدم و بازیگران این سریال همراه با اهالی رسانه برگزار کرد.

سریال علی البدل

**کمک های مردمی در "خنداونه"

کمک های مردمی و پول‌های جمع آوری شده در برنامه "خندوانه" که با حضور پیمان معادی پخش شد ،‌ به بچه‌هایی که از تحصیل بدون بهره هستند کمک می‌شود  و یک بخش از آن هم به آزادی زندانیانی تعلق می‌گیرد که خانواده‌ای دارند و به صورت غیر عمد در زندان به سر می‌برند.

خندوانه

**اکران فیلم " ویلایی‌ها"

فیلم " ویلایی‌ها" پس از فیلم " گشت 2" در گروه سینمایی استقلال اکران می‌شود.

فیلم ویلایی ها

** روند انتخاب دبیر جشنواره سی و ششم تئاتر فجر

مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از انتخاب دبیر سی و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر تا پایان فروردین ماه سخن گفت.

جشنواره تئاتر فجر

**انتشار "من طهرونمو می خوام"

نماهنگ «من طهرونمو می‌خوام» به خوانندگی پرویز پرستویی و کارگردانی سید مهران علوی توسط مرکز موسیقی انقلاب اسلامی (مأوا) از نهادهای وابسته به سازمان هنری رسانه ای اوج منتشر شد.

پرویز پرستویی در ابتدای این نماهنگ می‌گوید: « تهران در این ترانه نمادی از تک تک شهرهای این سرزمین عزیز است، صدای زادگاهتان یا شهری که در آن زندگی می‌کنید. من طهرونمو می‌خوام یعنی من ایرانمو می‌خوام.»

پرویز پرستویی
 
**کتاب "دُر آهنگ"

آثار تعدادی از هنرمندان منتخب موسیقی ایران در حوزه سنتورنوازی در قالب کتابی با عنوان «دُر آهنگ» نوشته محمود بامداد آوانگاری شد.

کتاب درآهنگ

**فراخوان نمایشگاه قرآن کریم

فراخوان طراحی پوستر نمایشگاه قرآن کریم منتشر شد و بر این اساس علاقمندان می‌توانند آثار خود را به نشانی ایمیل و سایت نمایشگاه ارسال کنند.

نمایشگاه قرآن کریم

**وضعیت کنونی نمایشگاه کتاب تهران

معاون اجرایی سی‌امین نمایشگاه کتاب تهران از مراحل پایانی کار ساخت و آماده‌سازی سازه‌های شرکت پست، غرفه‌های اطلاع‌رسانی رایانه‌ای و غرفه‌های پلیس نمابشگاه کتاب تهران سخن گفت.

نمایشگاه کتاب تهران

گزارش از: بهاره کنجکاوفرد

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *