سازمان ثبت اسناد جزو دستگاه‌های درآمدزا برای دولت است

10:34 - 15 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۵۱۲۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
اسدی گفت: با توجه به اینکه ادارات ثبت اسناد و املاک یکی از مهمترین دستگاه‌های درآمد زا برای دولت هستند اما متاسفانه به لحاظ فضا و مکان اداری و منابع مالی در مضیقه هستیم.
مدیرکل ثبت اسناد خراسان شمالیبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، اصغر اسدی مدیرکل ثبت اسناد واملاک خراسان شمالی در دیدار با مدیرکل امور اقتصادی و دارایی این استان ضمن تشکر از اقدامات و تعاملات صورت پذیرفته بین دو اداره کل، سازمان ثبت اسناد و سازمان امور اقتصادی و دارایی را دو مجموعه ای دانست که جزو دستگاه‌های پردرآمد برای دولت است که در کنار یکدیگر می‌توانند کمک شایانی به رشد اقتصاد و شکوفایی نظام اقتصادی کنند.

وی گفت: با توجه به اینکه ادارات ثبت اسناد و املاک یکی از مهمترین دستگاه درآمدزا برای دولت است اما متاسفانه به لحاظ فضا و مکان اداری و منابع مالی در مضیقه هستیم.

این مقام قضایی اظهار کرد: همچنین با توجه به وجود پرونده‌ها و سوابق بسیار مهم در اداره ثبت اسناد و املاک توجه بیشتر مسئولین به این دستگاه درآمد زا را می‌طلبد. این در حالی است که تعدادی از دستگاه‌هادولتی، ساختمان‌های مازاد دارند.

اسدی با اشاره به عضویت این اداره کل در کارگروه مرکز خدمات سرمایه گذاری استان خراسان شمالی به نقش ادرات ثبت اسناد و املاک در حمایت از سرمایه گذاری اشاره کرد و گفت: همه مدیران می‌توانند با آماده کردن زیرساخت‌ها به توسعه استان کمک کنند.

در ادامه این دیدار بهمن پور رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان خراسان شمالی اظهار کرد: ثبت اسناد همیشه از دستگاه‌هایی بوده که درآمد خوبی را برای دولت کسب کرده و تحولات چشم گیری در ثبت اسناد بویژه در خصوص پروژه‌های الکترونیکی داشته که قابل مقایسه با گذشته نیست و نقش ورود فناوری‌های نوین در تحقق این امور محسوس است.

وی در پایان گفت: باید نگاه مدیران به سرمایه‌گذار وسرمایه‌گذاری نگاه کلان باشد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *