آمادگی دستگاه قضایی برای تحقق اقتصاد مقاومتی

12:21 - 14 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۴۸۳۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
انصاری از آمادگی دستگاه قضا برای انجام تکالیف خویش در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی خبر داد و بر انجام این مهم تأکید کرد.
انصاری رئیس کل دادگستری قزوین
به گزارش گروه حقوقی قضایی ، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوين، جمال انصاری در نشست مشترک و صمیمی کارکنان قضایی و اداری دستگاه قضایی استان قزوین که در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد، بیان کرد: در ابتدا حلول سال جدید را خدمت همه بزرگواران تبریک عرض می کنم و امیدوارم سال 96 برای همه شما عزیزان سالی سرشار از موفقیت و سربلندی باشد.

وی ادامه داد: از زحمات همه شما عزیزان تقدیر و تشکر می‎کنیم که با اهتمام، از خودگذشتگی، تلاش و کوشش کارنامه خوبی را برای دادگستری استان قزوین رقم زدید.

رئيس كل دادگستري استان قزوين اضافه کرد: آنچه که شاهد هستیم آرامش حاکم در استان قزوین است که حاصل تلاش و جدیت شما در عرصه های مختلف اداری و قضایی است که این موفقیت ها را رقم زده است.

وی افزود: با تلاش شما عزیزان این دستاوردها رقم خورده است و امیدواریم تلاش و کوشش شما استمرار و قوت و عمق بیشتری یابد تا در راستای رسالت خدمتی خویش بتوانیم توفیقات بیشتری را برای استان رقم بزنیم و در عرصه خدمت به مردم گام های بیشتری برداریم.

انصاری عنوان کرد: مقام معظم رهبری در پیام نوروزی و سایر منویات خویش بر موضوع اقتصاد مقاومتی تأکید داشتند که لازم است همه دستگاه ها و افراد در این راستا گام بردارند.

وی اعلام کرد: قطع یقین دستگاه قضایی نیز در این فرصت خدمتی می تواند هر چه بیشتر و بهتر برای پیشرفت کشور و اجرای منویات مقام معظم رهبری گام بردارد.

رئيس كل دادگستري استان قزوين یادآورشد: فرصت سال جدید را باید به درستی استفاده کنیم تا بتوانیم در جهت عمل به تعهدات خویش گام های جدی برداریم.

گفتنی است در ادامه کارکنان قضایی و اداری دادگستری استان ضمن مصافحه و تبریک سال نو، در فضایی صمیمی خدمت خویش را در سال جدید آغاز کردند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *