نبرد آسیایی‌ها در نصف جهان/ جدال ندارها به سبک شهریار و اکبر اوتی

0:01 - 10 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۳۸۰۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر در سال 1396 فردا (جمعه) با برگزاری 4 دیدار آغاز می‌شود.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال پس از وقفه‌ای سه هفته‌ای از فردا (جمعه) با برگزاری 4 دیدار و به صورت همزمان از ساعت 17 آغاز می‌شود.

ورزشگاه ثامن مشهد
پدیده - صبای قم

پدیده پس از پشت سر گذاشتن بحران مدیریتی و رفت‌وآمد چند ساعته پرویز مظلومی توانست 3 پیروزی پیاپی کسب کند. شاگردان رضا مهاجری در حال حاضر با 28 امتیاز در رتبه یازدهم جدول رده‌بندی قرار دارند و هنوز خطر سقوط را تا حدودی احساس می‌کنند. پدیده در اولین بازی سال 1396 در ورزشگاه ثامن مشهد میزبان صبای قم است. تیم فانوس به دست صبا که با بحران مالی هم روبرو است، با 22 امتیاز در رتبه چهاردهم جدول قرار دارد. شاگردان صمد مرفاوی نیم‌فصل دوم عملکرد بهتری داشتند و در دو هفته پیاپی به پیروزی هم رسیدند اما در 3 دیدار آخر خود نه گل زده‌اند و نه گلی دریافت کرده‌اند.

ورزشگاه غدیر اهواز
استقلال خوزستان - ذوب‌آهن

در حالی که تصور می‌شد استقلال خوزستان که با مشکلات شدید مالی دست و پنجه نرم می‌کرد و حتی قصد کناره‌گیری از لیگ قهرمانان آسیا را داشت، به زنگ تفریح در مسابقات قاره‌ای تبدیل شود اما بهترین عملکرد را میان نمایندگان ایرانی داشته و با 7 امتیاز از 3 بازی در صدر گروه B قرار گرفته است. شاگردان سید سیروس پورموسوی در 4 دیدار اخیر لیگ برتری خود روندی سینوسی داشته‌اند و به صورت یک در میان برده و باخته‌اند. این تیم باید در ورزشگاه غدیر اهواز در هفته بیست‌وپنجم به مصاف دیگر تیم ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا برود. ذوبی‌ها شرایط کابوس‌واری را در لیگ برتر تجربه می‌کنند. شاگردان مجتبی حسینی 8 دیدار است که در حسرت پیروزی به سر می‌برند. ذوب‌آهن پس از 4 شکست متوالی موفق شد در هفته بیست‌وچهارم از نفت تهران یک امتیاز بگیرد. باید دید تقابل تیم‌های چهارم و ششم جدول چه نتیجه‌ای خواهد داشت. استقلال خوزستان در صورت پیروزی مقابل ذوب‌آهن و شکست یا تساوی احتمالی نفت تهران می‌تواند به رتبه چهارم صعود کند.
 
ورزشگاه تختی تهران
نفت تهران - سیاه‌جامگان

نفت تهران از دو دیدار اخیر لیگ برتر خود تنها یک امتیاز گرفته اما همچنان با 33 امتیاز در رتبه پنجم جدول رده‌بندی قرار دارد. شاگردان علی دایی شرایط عجیبی را در فصل جاری تجربه می‌کنند. بازیکنان این تیم بارها به دلیل عدم دریافت مطالبات خود دست به اعتصاب و تحریم تمرین زده‌اند و حتی سرمربی تیم هم مستأصل شده است. با این حال نفتی‌ها باید فردا از هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر در ورزشگاه تختی به مصاف سیاه‌جامگانی بروند که در رتبه ماقبل پایانی جدول قرار دارد. هر چند اکبر میثاقیان پس از حضور روی نیمکت سیاه‌جامگان مقابل دو تیم استقلال و سپاهان، دو تساوی کسب کرده اما برای خروجی از بحران به کسب 3 امتیاز در دیدارهای پیش رو نیاز دارد.
 
ورزشگاه شهدای شهر قدس
پیکان - ماشین‌سازی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *