برخورد قانونی با همه کسانی که در تصادف زنجیره‌ای مشهد کوتاهی کردند/ به زودی در رابطه با این پرونده تصمیم گیری می‌شود

15:23 - 07 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۳۳۰۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
بازپرس شعبه 410 بازپرسی مجتمع ناحیه 4 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: با مسببان و متخلفان سانحه تصادف زنجیره ای چهارم فروردین ماه در آزاد راه شهید شوشتری در هر مقام و با هر مسوولیتی که باشند بطور قاطع و بدون هر گونه اغماض برخورد قانونی می‌شود.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، قاضی محمد حسن اصولی صفار امروز در حاشیه ملاقات با مصدومان و مجروحان این تصادف زنجیره ای که در بیمارستانهای امدادی، آیت الله طالقانی و شهید هاشمی نژاد بستری بودند در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی تصریح کرد: با مسببان و متخلفان سانحه تصادف زنجیره ای چهارم فروردین ماه در آزاد راه شهید شوشتری در هر مقام و با هر مسوولیتی که باشند بطور قاطع و بدون هر گونه اغماض برخورد قانونی می شود.

برخورد قانونی با همه کسانی که در تصادف زنجیره‌ای کوتاهی کردند/ به زودی در رابطه با این پرونده تصمیم گیری می‌شود

وی افزود: تحقیقات پرونده در حال انجام و اظهارات مصدومان، مجروحان و افرادی که در صحنه تصادف حاضر بوده اند از آنان گرفته شده است.

بازپرس شعبه 410 بازپرسی مجتمع ناحیه 4 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد و مسوول رسیدگی به پرونده تصادف زنجیره ای چهارم فروردین ماه ادامه داد: مدارک لازم برای رسیدگی این پرونده جمع آوری شده است و به زودی در خصوص این پرونده تصمیم گیری می شود.
اصولی صفار افزود: همه افرادی که در این تصادف زنجیره ای متحمل صدمه بدنی شده اند و شکایتی دارند می توانند به شعبه 410 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد واقع در بلوار وحدت ، نبش وحدت 12 مراجعه نمایند.

برخورد قانونی با همه کسانی که در تصادف زنجیره‌ای کوتاهی کردند/ به زودی در رابطه با این پرونده تصمیم گیری می‌شود

به گزارش خبرنگار ، مجروحان حادثه تصادف زنجیره ای در اظهارات خود به بازپرس پرونده اعلام کردند هیچگونه علائم هشدار دهنده مبنی بر وقوع تصادف یا مه گرفتگی در مسیر اتوبان به هیچ طریقی و از سوی هیچ فرد و مسوولی در پلیس راهور و راهداری مشاهده نکرده اند و تنها در ورودی آزاد راه به آنها گفته شده است که اتوبان دارای مه گرفتگی می باشد. مجروحان و شاکیان این تصادف همچنین بیان کردند که با وجود مه گرفتگی شدید امکان سرعت غیر مجاز وجود نداشته است و با سرعت مطمئن در حال حرکت بوده اند.

به گزارش ، عصر جمعه چهارم فروردین ماه در پی وقوع تصادف زنجیره ای در آزاد راه شهید شوشتری حدود 41 دستگاه خودرو با یکدیگر برخورد کردند که منجر به مرگ یک کودک و مجروح شدن حدود 84 نفر شد.

در ملاقات بازپرس پرونده با مجروحان و مصدومان این تصادف، دکتر رضا وفایی نژاد مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دکتر علی صمدی رئیس اورژانس مشهد به همراه روسای بیمارستانهای امدادی، آیت الله طالقانی و شهید هاشمی نژاد نیز حضور داشتند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *