معاون قضایی ندامتگاه قزلحصار معرفی شد

14:00 - 28 اسفند 1395
کد خبر: ۲۹۱۳۹۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در جلسه ای با حضور مسئولین اداره کل زندانهای استان تهران، عباس بهمنی به عنوان سرپرست معاونت قضایی ندامتگاه قزلحصار معرفی شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی زندانهای تهران، در جلسه ای با حضور مسئولین اداره کل زندانهای استان تهران، عباس بهمنی به عنوان سرپرست معاونت قضایی ندامتگاه قزلحصار معرفی شد.

علیرضا گرامی سرپرست ندامتگاه قزلحصار در این جلسه ضمن قدردانی از خدمات ارائه شده نماینده بازرسی اداره کل مستقر در قزلحصار ، با هماهنگی مدیر کل زندانهای استان تهران ، عباس بهمنی نماینده بازرسی آن اداره را به عنوان سرپرست معاون قضایی ندامتگاه معرفی کرد.

گرامی گفت: از آنجائیکه شرح وظایف بازرسی و معاونت قضایی در یک مسیر و در راستای تکریم از ارباب رجوع و حفظ حقوق مددجویان است باید در پست معاونت قضایی تلاش بیشتری در برقراری ارتباط با مراجع قضایی و قضات داشت.

وی گفت: ارتباط تنگاتنگ با قضات و مراجع قضایی درراستای حل و فصل مشکلات مددجویان مهمترین اهرم و ابزار برای تعیین تکلیف ، آزادی ، عفو ، رأی باز ، تعدیل و تقلیل ، مرخصی و غیره است که با درایت معاونت قضایی می توان به آن دست یافت.

گفتنی است در این جلسه با حضور سید حسین موسوی فرد رئیس اداره ارزیابی عملکرد ، بازرسی و پاسخگویی به شکایات اداره کل زندانهای استان تهران ضمن معرفی ایرج حقیقی بعنوان نماینده بازرسی جدید ندامتگاه قزلحصار از خدمات چند ساله عباس بهمنی نماینده بازرسی اداره کل در ندامتگاه قزلحصار تقدیر شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *