حمید عسکری از دیوونه وار می خواند/ دیدار نوروزی خواننده پاپ با مخاطبانش+ عکس

12:00 - 29 اسفند 1395
کد خبر: ۲۹۱۱۸۳
حمید عسکری در نخستین روزهای نوروز با مخاطبانش در شهر قزوین دیدار و قطعه هایی را از آلبوم "دیوونه وار" اجرا می کند.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، حمید عسکری خواننده موسیقی پاپ که مدت ها است در تهران روی صحنه نرفته، در جدیدترین سری فعالیت های خود، در شهر قزوین به اجرای برنامه می پردازد.

عسکری در کنسرت پیش رو با محور آلبوم جدیدش یعنی آلبوم " دیوونه وار" و همچنین گلچینی از قطعه های پرطرفدار خود روی صحنه می رود.

حمید عسکری

خواننده آلبوم "کما" از آن دسته هنرمندانی است که در اجراهای زنده خود با استقبال ویژه ای ازسوی طرفداران خود جهت همراهی در خواندن قطعه ها رو به رو می شود.

در کارنامه هنری حمید عسکری آلبوم سه گانه "کما" دیده می شود به گونه ای که او در فاصله چند سال سه آلبوم به نام های "کما" ، "کما 2" و "کما 3" را روانه بازار موسیقی کرد که با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان موسیقی پاپ رو به روشد و از آن پس، همه او را به عنوان خالق سه گانه "کما" می شناسند.

حمید عسکری

عسکری همچنین بازیگری را هم در کنار خوانندگی تجربه کرده اما به گفته خودش، هیچ گاه تصمیم او برای حضور در عرصه بازیگری جدی نبوده است و قصد ادامه این حرفه را ندارد.

فیلم های "شانس، عشق، تصادف" ، " دو دوست" و سریال " شام ایرانی" که عسکری در آن با میزبانی از سه هنرمند، آشپزی می کرد، در زمینه کارهای تصویری این خواننده دیده می شوند.

حمید عسکری جدیدترین آلبوم خود با عنوان "دیوونه وار" را با برخورداری از 9 قطعه که ترانه تمامی آن ها را علی ایلیا سروده بود، امسال روانه بازار موسیقی کرد.

همچنین آهنگسازی تمامی قطعه ها را حمید عسکری انجام داده و در زمینه تنظیم آثار با مهران عباسی، شهاب اکبری، کوشان حداد و مهران خالصی همکاری داشته است.

حمید عسکری

"کلافه"، " اتاق خواب" ، " رویا" ، " توقع" ، " دوستای مشترک" ، " دیوونه وار" ، " نفرین" ، " اصرار" ، " وای از عشق" قطعه های جدیدترین آلبوم این خواننده پاپ را تشکیل می دهند.

حمید عسکری 8 فروردین ساعت 19:30 در سالن نمایشگاه بین المللی قزوین روی صحنه می رود.

بهاره کنجکاوفرد




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *