رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ساختمان جدید دادگستری فریمان افتتاح شد

16:00 - 26 اسفند 1395
کد خبر: ۲۹۰۹۹۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
ساختمان جدید دادگستری فریمان با حضور رئیس کل دادگستری خراسان رضوی افتتاح شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی حجت الاسلام والمسلمین مظفری در مراسم افتتاح ساختمان جدید دادگستری فریمان بر لزوم توجه بیش از پیش به مناطق محروم تأکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری که در جمع مردم و مسئولان شهرستان فریمان و در مراسم افتتاح ساختمان جدید این دادگستری سخن می‌گفت با اشاره به سیاست‌های دستگاه قضایی استان خاطر نشان کرد: طی سالهای اخیر رسیدگی به مسائل و مشکلات حوزه‌های قضایی محروم یکی از اولویت‌های ما بوده و بحمدالله طبق مستندات موجود در این زمینه موفقیت‌های خوبی به ویژه در زمینه عمرانی بدست آمده است. 

وی خطاب به مسئولان گفت: کارهای مربوط به نظام باید به طریق اولی مورد توجه قرار گیرد چه آنکه از نگاه قانون، شرع و مردم هیچ‌گونه قصوری در ارائه خدمت، قابل قبول نیست و همه باید با دلسوزی و مهربانی و قانون مداری به مردم خدمت کنیم. 

وی افزود: دستگاه قضایی به ویژه در سالهای اخیر نشان داده است که حتی اندکی در برخورد با قانون شکنان و اجرای قانون کوتاه نخواهد آمد حتی اگر آن متخلف از صاحبان زر و زور باشد. 

حجت الاسلام والمسلمین مظفری با اشاره به برخی حوادث و رویدادها افزود: مسئولان به جای دنبال کردن مقاصد سیاسی جنایی و حزبی باید به دنبال رفع دغدغه‌های مردم و خدمت به جامعه باشند. 

وی با اشاره به برخی فضاسازی علیه دستگاه قضایی خاطر نشان کرد: فضا برای برخورد با مسئولان متخلف بسیار سنگین است و متأسفانه در جامعه ما هنوز این فرهنگ جا نیفتاده که اگر مسئولی تخلف یا قصور کرد به راحتی آماده و منتظر برخورد با آن تخلف باشد.

گفتنی است در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین مظفری و جمعی از مقامات و مسئولان قضایی و اداری از بخش‌های مختلف دادگستری شهرستان فریمان بازدید کردند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *