رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کفاشیان: با کی‌روش رابطه خوبی دارم/ حوزه من فوتسال است و مسائل دیگر به من ربطی ندارد

13:07 - 25 اسفند 1395
کد خبر: ۲۹۰۶۸۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: همیشه گفته‌ایم که هر کمکی از دست‌مان بربیاید، انجام می‌دهیم.
به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان درباره انتخابات مجمع عمومی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: 2 نفر از نواب رئیسی که از قبل به عنوان سرپرست معرفی شده بودند، مجمع با توجه به عملکرد آنها رأی داد.

وی درباره ابهامات مالی افزود: شفاف است و مشکلی ندارد. همیشه ما یک بودجه‌ای را پیش‌بینی می‌کنیم. الان مدتی گذشته و وزیر هم قول داده که بیشتر به فدراسیون کمک شود.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال درباره اختلاف با کی‌روش تصریح کرد: حوزه من فوتسال است و این مسائل به من مرتبط نمی‌شود. رابطه ما خیلی خوب است و همیشه گفته‌ایم که هر کمکی از دست‌مان بربیاید، انجام می‌دهیم.

کفاشیان درباره قرارداد با جیووا گفت: جیووا قراردادی بود که بین 9، 10 اسپانسر بعد از 6 ماه بررسی با بهترین کیفیت انتخاب و توسط هیئت رئیسه فدراسیون هم تصویب شد. یکی از بندهایی که ما در قرارداد گذاشته بودیم، این بود که کادرفنی تیم ملی باید آن را تأیید کند. ما هم گفتیم که با کیفیت پایین نمی‌توانیم از شما این جنس‌ها را قبول کنیم.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: همین موضوع باعث ایجاد مشکلاتی شد. در حال حاضر از اسپانسر دیگری استفاده می‌کنیم. اگر مشکل‌شان حل شود، باز هم همکاری می‌کنیم و اگر نشود، قراردادمان فسخ می‌شود.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *