اشرف زاده: نوروز در بزرگسالی با عجله های آخر سال همراه است/ در ویژه برنامه تحویل سال شبکه دو می خوانم

9:21 - 30 اسفند 1395
کد خبر: ۲۹۰۵۲۶
اشرف زاده با اشاره به حضورش در ویژه برنامه تحویل سال شبکه دو سیما، از همراه بودن نوروز در بزرگسالی با عجله های آخر سال سخن گفت.
حجت اشرف زاده خواننده موسیقی تلفیقی در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: نوروز در دوران کودکی ونوجوانی همیشه برای بچه ها سرشار از خاطره های زیبایی است که در ذهنشان ماندگار شده است.

وی ادامه داد: همیشه در دوران کودکی نسبت به بزرگسالی خاطره های شیرین تری از مناسبت های ارزشمندی مانند نوروز در ذهن افراد برجای می ماند.

حجت اشرف زاده

خواننده آلبوم "ماه وماهی" تصریح کرد: نوروز در سنین بالا تبدیل به روزمرگی ها و عجله های آخر سال برای انجام کارهای عقب افتاده می شود درحالی که در کودکی شوق و ذوق فرارسیدن سال نو وجود دارد.

وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: در دوره کودکی نوروز با چیدن سفره هفت سین و شوق خریدن لباس و کفش نو همراه است وازاین جهت حال و هوای دیگری برای بچه ها به همراه دارد.

اشرف زاده خاطرنشان کرد: در آستانه فرا رسیدن سال جدید در ویژه برنامه تحویل سال شبکه دو سیما حضور پیدا میکنم وچند قطعه خاطره انگیز با حال و هوای فصل بهار را برای هموطنان عزیزم اجرا می کنم.

حجت اشرف زاده

گفتنی است ویژه برنامه تحویل سال شبکه دو سیما با اجرای داریوش فرضیایی و پژمان بازغی در "محله گل وبلبل" روی آنتن این شبکه تلویزیونی می رود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *