سارقین و محکومان جرائم خاص به مرخصی نوروزی نمی‌روند

11:13 - 30 اسفند 1395
کد خبر: ۲۹۰۱۵۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
صالحی گفت: در تعطیلات نوروزی به هیچ یک از سارقان و محکومان جرائم خاص که در زندان به سرمی برند، مرخصی داده نمی‌شود .
دادستان شیراز علی صالحی دادستان عمومی وانقلاب شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی اظهارکرد: در تعطیلات نوروزی به هیچ یک از سارقان و محکومان جرائم خاص که در زندان به سرمی برند مرخصی داده نمی شود .

 وی با اشاره به اقدامات و تمهیدات صورت گرفته از سوی دستگاه قضایی استان فارس برای برقراری هر چه بهتر نظم و امنیت مسافرین نوروزی خاطر نشان کرد: امسال نیز مانند سال های گذشته استان فارس و شهر شیراز شاهد حضور مسافرین و میهمانان نوروزی بسیار زیادی از سراسر کشور است که با تمهیدات  انجام شده از سوی دستگاه قضایی و دستگاه های انتظامی و امنیتی  سعی در برقراری نظم و امنیت هر چه بهتری برای همشهریان و مسافرین نوروزی داریم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس همچنین  از جمع آوری معتادان متجاهر در پیش از ایام نوروزی خبر داد و گفت: به منظور امنیت کامل مسافرین نوروزی، معتادان متجاهر در سطح شهر جمع آوری شده  و به کمپ های  ترک اعتیاد و موضوع ماده 16 هدایت می شوند .

صالحی از برنامه ریزی و حضور شبانه روزی قضات کشیک دادستانی شیراز و دادسرا های سراسر استان در ایام نوروز خبر داد و گفت: در ایام تعطیلات نوروز به نحوی برنامه ریزی  شده که معاونین دادستان در شیراز و قضات در سایر حوزه های قضایی به صورت شبانه روزی در محل کشیک حضور داشته باشند.
 
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *