آزادی 211 مددجوی واجد شرایط غیرعمد در کرمان

13:00 - 04 فروردين 1396
کد خبر: ۲۸۹۷۳۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الله موسوی قوام گفت: تعداد 211 نفر مددجوی واجد شرایط غیرعمد از سطح زندان های استان کرمان با پرداخت مبلغ 5 میلیارد تومان در سال 95 از زندان آزاد شده اند.
(عید 33) آزادی 211 مددجوی واجد شرایط غیرعمد در کرمانمدیرعامل ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه استان کرمان در گفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی اظهارکرد: تعداد 211 نفر مددجوی واجد شرایط غیرعمد از سطح زندان های استان با پرداخت مبلغ 5 میلیارد تومان درسال 95 از زندان  آزاد شده اند.
 
وی افزود: تعداد 211 نفر مددجوی واجد شرایط غیرعمد از سطح زندان های استان با پرداخت مبلغ 5 میلیارد تومان طی امسال آزاد شده اند.

موسوی قوام تصریح کرد: 133 نفر از این تعداد از محل کمک های مردمی و خیران با مبلغ یک میلیارد و 251 میلیون تومان، 16 نفر از محل کمک های ویژه ستاد مرکز با یک میلیارد و 27 میلیون تومان و 10 نفر از محل اعتبارات بانک ها و پرداخت وام آزاد شده اند.

وی بیان کرد: 20 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از محل اعتبارات صندوق تامین خسارت های بدنی با مبلغ بیش از 2 میلیارد تومان و 32 نفر بدون پرداخت وجه و با اخذ رضایت شاکی و گرفتن تخفیف آزاد شده اند.

مدیرعامل ستاد دیه استان کرمان گفت: یکی از برنامه های ستاد، مذاکره و صحبت با شاکیان است که از طریق مذاکره با 142 نفر از شاکیان مبلغ 14 میلیارد و 900 میلیون تومان تخفیف بدهی مددجو و اخذ رضایت شاکی صورت گرفته است.

وی افزود: در جشن های گلریزان سال جاری یک میلیارد و 921 میلیون خیّران استان کرمان تعهد کردند که تاکنون حدود یک میلیارد و 250 میلیون تومان معادل 70 درصد وصول شده است.

موسوی قوام اظهار کرد: در حال حاضر بدهکار دیه تصادف در زندان های استان کرمان وجود ندارد و سه نفر بدهکار دیه شبه عمد ناشی از حوادث کارگاهی وجود دارد که پیگیر هستیم مشکل آنها حل شود.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *