رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آغاز عملیات امدادرسانی سایپا از ۲۵ اسفندماه/ کاهش ۱۰ درصدی زمان انتظار

10:24 - 23 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۹۶۷۸
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
معاون عملیات امداد خودرو سایپا از آغاز طرح خدمات نوروزی این شرکت از 25 اسفندماه خبر داد.
به گزارش خبرنگا گروه اقتصاد ، محمد فخاری در خصوص طرح خدمات و امدادرسانی نوروزی گروه سایپا، اظهار کرد: امسال ۳۶ طرح خدمات نوروزی امداد خودرو سایپا با هدف ایجاد آرامش برای خودروسواران سایپا در نظر گرفته شده که بازه زمانی آن از روز چهار شنبه 25 اسفندماه تا لغایت  ۱۴ فروردین ماه به مدت ۲۰ روز در زمینه خدمات برون تعمیرگاهی امداد نوروزی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: کلیه خودروها تحت پوشش است که همه ساله برای خدمات رسانی بهتر از دی ماه هر ساله طرح آغاز می‌شد که امسال برنامه‌ریزی‌ها از اواسط آذرماه آغاز شد.

معاون عملیات امداد خودرو سایپا، خاطرنشان کرد: تاکنون اقداماتی از جمله بازدید از کل ناوگان به عمل آمد و طی آن توزیع لباس کار، پیش بینی سبد قطعات، تجهیز و تعمیر نیسان، جلسه‌هایی در شرکت‌های ذی ربط برای خدمات رسانی بهتر صورت گرفته است.

وی تصریح کرد:در سراسر کشور بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ نفر در راستای این پروژه مشغول به کار خواهند بود تا سریع تر از روزهای عادی خدمات رسانی کنند که از این میزان در شهرهای بزرگ ۲۹۰ نفر در شیفت اول و ۲۵۰ نفر در شیفت دوم مشغول به کار خواهند بود و در کنار آن ۲۳ نمایندگی دیگر مشغول به کار هستند.

فخاری عنوان کرد: در این طرح شاهد همکاری ۲۵۲ پایگاه روزانه، ۱۳ پیمانکار، هکماری با کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، فعالیت ۲۲ انجمن صنفی با به کار گیری ۷۰ کارشناس، توسعه اقدامات نرم افزاری بوده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: کلیه ناوگان خودرو سایپا در دسترس بوده‌اند که این اطلاع رسانی را آسان‌تر و دسترسی به این خودروها را سریع تر خواهد کرد و طی آن اطلاعاتی که از این طریق دریافت می‌کنیم محل خراب شدن خودرو مشخص می‌شود و با توجه به پراکندگی خودرو امکان تصمیم گیری بهتر صورت گرفته و در نهایت نزدیک‌ترین خودرو انتخاب و به خودرو مورد نیاز می‌رسانیم.

فخاری خاطرنشان کرد: اقدام دیگر صورت گرفته در لحظه اعزام خودرو، پیامکی به صاحب خودرو ارسال شده که در ان لینکی است که از طریق آن مشخصات امدادگر و خودرو امدادی اعلام می شود تا در نهایت به اطمینان خاطر برسد.

همچنین معاون عملیات امداد خودرو سایپا تاکید کرد: موبایل اپ سایپا یدک در دسترس است که با دانلود آن در گوشی از طریق نرم افزار امکان درخواست برای اعزام امدادخودرو وجود خواهد داشت.

وی در انتها خاطرنشان کرد: سامانه دسترسی به ساپا از طریق پیامک برای دریافت فاکتور، همکاری با سامانه ۱۴۱ و نظارت بر عملکرد سامانه دسترسی به اطلاعات شبکه خدمات از دیگر اقدامات این شرکت برای بهبود خدمان رسانی در ایام نوروز است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *