رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

6 هزار میلیارد ریال به اعتبارات بخش آموزش و پرورش در سال آینده افزوده شد

20:50 - 22 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۹۱۰۵
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو کمیسیون برنامه‌ و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: 6 هزار میلیارد ریال به اعتبارات بخش آموزش و پرورش در سال آینده افزوده شد.
کمیسیون برنامه و بودجه
به گزارش گروه سیاسی ، علی قربانی در جمع اعضای شورای آموزش‌ و پرورش خراسان شمالی اظهار کرد: مجموع اعتبارات تخصیص‌ یافته برای اجرای طرح‌های مختلف عمرانی در چهار سال گذشته بالغ‌ بر 227 هزار میلیارد ریال است.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، جاجرم، گرمه و راز و جرگلان در مجلس تصریح کرد: همه این اعتبارات شاید یک سال بودجه جاری کشور نشده که این قابل‌ توجه است.

وی با اشاره به لزوم کنترل تورم در کشور گفت: براساس آمارها، ایران بعد از ونزوئلا بالاترین نرخ نورم را دارد که البته در سال‌های اخیر اقدامات خوبی در کنترل تورم صورت گرفته است.

قربانی با اشاره به نگاه مجلس به حوزه آموزش و پرورش گفت: با نظر مساعد نمایندگان مردم در مجلس، اخیراً 6 هزار میلیارد ریال به اعتبارات این بخش در سال آینده افزوده شد.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، جاجرم، گرمه و راز و جرگلان در مجلس گفت: اساساً سنگ بنای توسعه و پیشرفت بوده و باید نگاه ویژه‌ای به این حوزه بشود.

وی تصریح کرد: البته تزریق این اعتبارات شاید خیلی مشکلات آموزش‌ و پرورش را رفع نکرده و باید ریشه‌ای به موضوع نگاه شود.

عضو کمیسیون برنامه‌ و بودجه مجلس گفت: باید برای رفع مشکلات آموزش‌ و پرورش به‌ صورت خاص توجه شود و اساسا رفع مشکلات این حوزه با بررسی‌های دقیق کارشناسی، دست مجلس و دولت است و باید ورود جدی به این حوزه داشته باشند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *