زمین خواران را در ایام نوروز رصد می‌کنیم

10:15 - 21 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۸۷۰۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام والمسملین مزارعی گفت: در ایام نوروز برای حفظ منابع طبیعی و محیط زیست از ضابطان قضایی می خواهیم که با تلاش دوچندان اجازه ندهند به بهانه های مختلف عرصه های ملی جای تاخت و تاز افراد سودجو قرار بگیرد.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه وبویراحمد در جلسه مشترک با منابع طبیعی و محیط زیست استان گفت: در ایام نوروز برای حفظ منابع طبیعی و محیط زیست از ضابطان قضایی می خواهیم که با تلاش دوچندان اجازه ندهند به بهانه های مختلف عرصه های ملی جای تاخت و تاز افراد سودجو قرار بگیرد.

وی افزود: حفظ محیط زیست و منابع ملی در ابعاد شرعی، قانونی، انسانی و ملی یک وظیفه است به طوری که  پیامبر اسلام(ص) در اهمیت درخت کاری و حفظ جنگل ها می­فرماید اگر در دست شما نهالی باشد آن را بکارید حتی اگر قیامت فرا رسیده باشد.

رییس شورای قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سرمایه اصلی این استان همین محیط بکر و جاذبه های دیدنی آن است، زیرا در اینجا صنایع بزرگ و آثار باستانی مشهوری برای گردشگری وجود ندارد، در عوض همین جنگل­ها و آبشارها سرمایه اصلی مردم استان است و با حفظ آن می بایست توان گردشگری این منطقه از کشور را توسعه داد.

وی همچنین با اشاره به برقراری امنیت بسیار مطلوب در یک و نیم سال گذشته گفت: ما همواره در حوزه امنیت جزو استان های قرمز کشور بودیم اما الحمدالله با همکاری دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و نیروهای امنیتی و اجرایی استان با محوریت دادگستری کل استان امروز در صدر امنیت کشور قرار داریم، بنابراین توصیه می کنیم مسئولان و مردم قدر این امنیت را بدانند و در این شرایط مناسب، راه توسعه و بالندگی را هموار کنند.

حجت الاسلام مزارعی در پایان اظهار کرد: همواره از ضابطان قضایی حمایت می کنیم و در برخورد با متخلفان به لحاظ حقوقی و قانونی اطمینان می دهیم که پشت سر آنها هستیم و اجازه نمی دهیم که قانون بازیچه دست سودجویان شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *