فیلمی از آسیا در فهرست محبوبترین آثار سینمای جهان+عکس

15:00 - 16 فروردين 1396
کد خبر: ۲۸۷۹۵۹
وب سایت Imdb طی سالیان گذشته تمامی فیلم های به نمایش در آمده در جهان را به داوری مخاطبان قرار داده و بر همین اساس بهترین و شاید بهتر بگوییم محبوب ترین های سینمای جهان در طول تاریخ را رتبه بندی کرده است.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، وب سایت Imdb طی سالیان گذشته تمامی فیلم های به نمایش در آمده در جهان را به داوری مخاطبان قرار داده و بر همین اساس بهترین و شاید بهتر بگوییم محبوب ترین های سینمای جهان در طول تاریخ را رتبه بندی کرده است.
 
بیستمین فیلم از محبوب ترین آثار سینمایی جهان را فیلمی از آسیا و کارگردان نامی آن یعنی "آکیرا کوروساوا" تشکیل می دهد.
 
 کوروساوا
 
"هفت سامورایی" فیلمی دهکده ای با بحران روبه روست. عده ای غارتگر قصد حمله به دهکده را دارند و اهالی ده را نابود خواهند کرد. زمان، زمان تصمیم بزرگ است.
 
اهالی ده باید به دنبال راهی برای نجات باشند. فقط یک راه وجود دارد. استخدام سامورایی ها! اما سامورایی ها چه کسانی هستند؟ چه کسی آنها را انتخاب می کند؟ آیا به راستی از پس غارتگران بر می آیند؟ آیا اتحادی بیینشان بوجود می آید؟
 
 هفت سامورایی
 
تاکاشی شیمورا، توشیرو میفونه و کوروساوا از جمله مهم ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.
 
نوشتن فیلم‌نامه این فیلم شش هفته طول کشید که در آن فیلم‌نامه‌نویسان از ملاقات و حتی تلفن کردن منع شده بودند. پیش تولید فیلم سه ماه طول کشید و فیلم‌برداری آن که ۱۴۸ روز پیش‌بینی شده بود حدود یک سال طول کشید.
 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *