رابرت دنیرو، رای لیوتا و جوی پسکی رفقای خوب هالیوود+عکس

14:00 - 06 فروردين 1396
کد خبر: ۲۸۷۸۹۱
وب سایت Imdb طی سالیان گذشته تمامی فیلم های به نمایش در آمده در جهان را به داوری مخاطبان قرار داده و بر همین اساس بهترین و شاید بهتر بگوییم محبوب ترین های سینمای جهان در طول تاریخ را رتبه بندی کرده است.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، وب سایت Imdb طی سالیان گذشته تمامی فیلم های به نمایش در آمده در جهان را به داوری مخاطبان قرار داده و بر همین اساس بهترین و شاید بهتر بگوییم محبوب ترین های سینمای جهان در طول تاریخ را رتبه بندی کرده است.
 
رفقای خوب به نویسندگی پایلگی و کارگردانی مارتین اسکورسیزی در فهرست محبوب ترین های سینمای جهان رتبه شانزدهم را در اختیار دارند.
 
 رفقای خوب 
 
هنری هیل (لیوتا) نوجوانی است که در محله ای پر از آدمهای خشن و سنگدل بزرگ شده و بر همین اساس دوست دارد گانگستر شود و این مسئله برایش از رئیس جمهور شدن هم مهم تر است. او عاشق ثروت، قدرت و نفوذ گانگسترهاست و از طریق جیمی کانوی (دنیرو)، مردی که بزرگ ترین سرقت های نیویورک را طراحی می کند، با تامی دویتو (پشی) که گانگستری ایتالیایی است، آشنا می شود.
 
آنها دوستان صمیمی و نزدیکی می شوند ولی ناگهان درچنان مخمصه ای می افتند که باید هرکاری از دستشان بر می آید انجام دهند تا زنده بمانند.
 
رابرت دنیرو، رای لیوتا و جوی پسکی 
 
این فیلم با وجود اسقبال فوق العاده در زمان خود و رتبه مناسب خود در نظر مخاطبان تنها توانست جایزه بازیگر نقش مکمل مرد را از آن خود کرد.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *