جنگ ستارگان در فهرست محبوب ترین فیلم های تاریخ سینما +عکس

16:32 - 12 فروردين 1396
کد خبر: ۲۸۷۸۳۵
وب سایت Imdb طی سالیان گذشته تمامی فیلم های به نمایش در آمده در جهان را به داوری مخاطبان قرار داده و بر همین اساس بهترین و شاید بهتر بگوییم محبوب ترین های سینمای جهان در طول تاریخ را رتبه بندی کرده است.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، وب سایت Imdb طی سالیان گذشته تمامی فیلم های به نمایش در آمده در جهان را به داوری مخاطبان قرار داده و بر همین اساس بهترین و شاید بهتر بگوییم محبوب ترین های سینمای جهان در طول تاریخ را رتبه بندی کرده است.
 
 جنگ ستارگان
 
شورشیان در سیاره یخ زده هوت هستند و امپراتوری نیروهای خود را برای نابود کردن آنها به آن سیاره میفرست، در حالی که لوک اسکای واکر تحت تعلیم فنون جدای نزد استاد یودا قرار دارد دوستانش درگیر مبارزه با لرد وایدر هستند و به ناچار به شهر ابری پناه می‌برند، لوک در میانه‌های دوره آموزش استاد یودا را ترک می‌کند تا به دوستانش کمک کند اما در بین راه با حقیقت تکان دهنده‌ای رو به رو می‌شود.
 
این داستام فیلم "جنگ ستارگان: امپراتوری حمله را پاسخ می دهد) است که دوازدهمین جایگاه محبوب ترین فیلم های تاریخ سینما را در اختیار دارد.
 
 جنگ ستارگان
 
اروین کرشنر کارگردانی این نسخه از جنگ ستارگان را بر اساس فیلمنامه ای از لیگت براکت کارگردانی کرده است. مارک همیل، هریسون فورد و کری فیشر بازیگران اصلی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *