رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ونگر: اخراج کوشیلنی مضحک بود/ هضم شکست مقابل بایرن مونیخ غیرممکن است

9:34 - 18 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۷۷۲۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال آرسنال گفت: بازی را همان‌گونه که می‌خواستیم شروع کردیم ولی هضم آنچه اتفاق افتاد، دشوار است.
به گزارش گروه ورزشی ، آرسن ونگر، سرمربی تیم فوتبال آرسنال پس از شکست سنگین تیمش مقابل بایرن مونیخ و حذف از لیگ قهرمانان اروپا از هواداران این تیم عذرخواهی کرد.

آرسنال در ورزشگاه امارات باز هم مقابل بایرن مونیخ تن به شکستی سنگین و مشابه داد تا با تحقیر از لیگ قهرمانان اروپا کنار برود. «وپچی‌ها» در مجموع 2 بازی 10 گل دریافت کردند.

ونگر بعد از دیدار تیمش اظهار داشت: لحظات دشواری بود. ما خیلی خوب بازی کردیم و شانس‌های زیادی هم داشتیم. بایرن مونیخ را تحت فشار گذاشته بودیم. معتقدم بازی را همان‌گونه که می‌خواستیم شروع کردیم اما هضم آنچه اتفاق افتاد، دشوار است.

وی ادامه داد: بازیکنان من تلاش زیادی در این بازی به خرج دادند و خیلی هم خوب بازی کرد. وقتی 10 نفره می‌شوید و باید 4 گل بزنید، خود به خود به بازیکنان، غیرممکن بودن انجام این کار القا می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال آرسنال تأکید کرد: فکر می‌کنم در این بازی در تصمیمات داوری هم بدشانسی آوردیم. صحنه خطا روی والکات بدون شک پنالتی بود. در صحنه پنالتی آنها هم لواندوفسکی در آفساید بود. پس از اخراج کوشیلنی که معتقدم غیرقابل توضیح و مضحک بود، به پایان بردن بازی برای ما خیلی دشوار شد. باز هم می‌گویم تیم من خوب بازی کرد اما نقطه عطف بازی همان اخراج بود. به شخصه از هوادارانی که پول زیادی را هزینه کردند تا چنین دیداری را ببینند، عذرخواهی می‌کنم.

ونگر تصریح کرد: تصمیم داور در صحنه پنالتی ما را کُشت و من را عصبانی کرد. ما نشان دادیم که می‌توانیم با بایرن مونیخ رقابت کنیم. این را در نیمه اول نشان دادیم. کاری که باید برای تغییر این شرایط انجام دهیم، کسب نتیجه‌ای مطلوب در بازی بعدی است. آیا این بازی آخرین حضور من روی نیمکت آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا بود؟ نمی‌دانم!

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *