رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جزئیات کشف بقایای اسکلت 800 کودک ایرلندی در یک زیرزمین!

22:00 - 17 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۷۵۸۲
در پی کشف بقایای اسکلت نزدیک به 800 کودک در زیرزمین اقامتگاهی متعلق به کلیسا، دولت ایرلند اعلام کرده است دامنه تحقیقات خود را به تمامی صومعه ها و اقامتگاه مادران مجرد و یتیم خانه های متعلق به کلیسا طی دهه های گذشته گسترش خواهد داد.
ایرلندبه گزارش گروه بین‌الملل ، در پی کشف بقایای اسکلت نزدیک به 800 کودک در زیرزمین اقامتگاهی متعلق به کلیسا، دولت ایرلند اعلام کرده است دامنه تحقیقات خود را به تمامی صومعه ها و اقامتگاه مادران مجرد و یتیم خانه های متعلق به کلیسا طی دهه های گذشته گسترش خواهد داد.

این گور دسته جمعی در زیرزمین یتیم خانه و اقامتگاهی در شهر تیوم کشف شده و طبق اعلام دولت جمهوری ایرلند، این کودکان در بیش از 20 اتاقک و محفظه در زیرزمین ساختمانی دفن شده اند که تا دهه 60 میلادی محل اقامت راهبان و مادران مجرد و کودکان یتیم بوده و به کلیسا تعلق داشته است.

اندا کنی، نخست وزیر جمهوری ایرلند در باره آغاز این تحقیقات گفت: «این اتفاق در زمان خیلی قدیمی اتفاق نیفتاده است بلکه در زمان ما بوقوع پیوسته است. ضرورت دارد که به سرعت، به شکلی موثر و با حساسیت زیاد این تحقیقات را انجام بدهیم. آنچه که در اینجا اتفاق افتاده وضعیت وحشتناکی است بویژه برای آنهایی که با کودکان و نزدیکانشان به این شکل رفتار شده است.»




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *