ارباب حلقه ها پرفروش، پرطرفدار، پر ستاره + عکس

22:00 - 04 فروردين 1396
کد خبر: ۲۸۶۹۹۱
وب سایت Imdb طی سالیان گذشته تمامی فیلم های به نمایش در آمده در جهان را به داوری مخاطبان قرار داده و بر همین اساس بهترین و شاید بهتر بگوییم محبوب ترین های سینمای جهان در طول تاریخ را رتبه بندی کرده است.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، وب سایت Imdb طی سالیان گذشته تمامی فیلم های به نمایش در آمده در جهان را به داوری مخاطبان قرار داده و بر همین اساس بهترین و شاید بهتر بگوییم محبوب ترین های سینمای جهان در طول تاریخ را رتبه بندی کرده است.
 
فیلم سینمایی ارباب حلقه های (بازگشت پادشاه) نه تنها یکی از محبوب ترین فیلم های تاریخ سینما است بلکه در زمان اکران تمامی رکوردهای فروش را نیز جابجا کرد.
 
ارباب حلقه ها 
 
این فیلم به نویسندگی و کارگردانی "پیتر جکسون" در رتبه نهم بهترین فیلم های سایت قرار گرفته و نسبت به سال گذشته یک پله صعود داشته است.
 
داستان قسمت سوم درست از جایی شروع می‌شود که قسمت دوم(ارباب حلقه‌ها: دو برج) تمام شده بود. فرودو و سام به کمک گالوم به سرزمین تاریکی "موردور" نزدیک می شوند تا حلقه را در آنجا بدرون آتش انداخته و نابود سازند. آراگون، لگولاس و جیملی بهمراه دوستان هابیت خود در آستانه نبرد نهایی و بزرگ با افراد سارون با هم متحد می شوند. آراگون در تلاش است تا بعنوان وارث تاج و تخت ایزیلدور اعلام موجودیت کند. قوای ساورن برای از بین بردن نژاد انسانها پایتخت گوندور را محاصره کرده اند. گاندلف نیز در تلاش است تا به ارتش شکست خورده گوندور نیروی تازه ای ببخشد و برای اینکار از کمک پادشاه روهان که جنگاورانش را برای شرکت در این نبرد عظیم فرستاده نیز بهره مند است.
 
 الیجاه وود
 
این فیلم در اسکار بسیار درخشان عمل کرده و برای رشته های بهترین فیلم،بهترین کارگردانی برای پیتر جکسون،بهترین فیلمنامه اقتباسی،بهترین تدوین،بهترین موسیقی،بهترین کارگردان هنری،بهترین طراحی لباس،بهترین چهره پردازی،بهترین آواز ارژینال،بهترین صدا،بهترین جلوه‌های ویژه جایزه آکادمی را دریافت کرده است.
 
الیجاه وود، ایان مک‌کلن، ویگو مورتنسن، لیو تایلر، شان آستین، کیت بلانشت، اورلاندو بلوم، جان ریس-دیویس، برنارد هیل، شان بین، هوگو ویوینگ و کریستوفر لی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.
 

 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *