رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

زنده یاد نیما وارسته نخستین استودیو دیجیتال را تاسیس کرد/ مرگی غیر منتظره برای این هنرمند عرصه موسیقی رقم خورد + عکس

16:32 - 06 فروردين 1396
کد خبر: ۲۸۶۹۲۹
در گزارش زیر به زندگی شخصی و حرفه ای زنده یاد نیما وارسته نگاهی داشته ایم.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، نیما وارسته ، آهنگساز ، تنظیم کننده و نوازنده ی مطرح موسیقی پاپ ایران ، از هشت سالگی و به اصرار مادربزرگش به یادگیری ساز ویولن پرداخت .

این هنرمند متولد 16 بهمن سال 1357 و دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک است.

نیما وارسته

وی جز اولین کسانی بود که در ایران استودیو دیجیتال راه انداخت. استودیو اولین خانه ی هنر ، جز بهترین استودیو های حال حاضر داخل کشور از لحاظ کیفیت صدا و خروجی می باشد .

در کارنامه هنری نیما وارسته همکاری با شمار بالایی از هنرمندان عرصه موسیقی پاپ دیده می شود که از جمله آن ها می توان به گروه "آریان"، بنیامین بهادری، حمید عسکری و دیگر هنرمندان اشاره کرد.

زنده یاد نیما وارسته حتی در مدت زمان کم تر از یک ماه قبل از فوت خود، به عنوان رهبر ارکستر و نوازنده پیانو، کیبورد و ویلن در کنسرت های بنیامین روی صحنه حاضر می شد.

به دلیل رابطه قلبی و دوستانه بین بنیامین و نیما وارسته هنوز هم بنیامین برای او جایگزینی در ارکسترش در نظر نگرفته و هر وقت در اجراها زمان به اجرای سولوی ویلن می رسد، تصویر و نوای ساز نیما وارسته در سالن اجرا پخش می شود.

نیما وارسته نوازنده و تنظیم‌کننده سرشناس موسیقی پاپ طی حادثه ای که ناشی از نارسایی قلبی عنوان شده است، دار فانی را وداع گفت.

مراسم تشییع پیکر نیما وارسته

طبق گفته داریوش صالح پور از دوستان و نزدیکان این نوزانده ویولن و تنظیم کننده آثار موسیقایی پاپ کشورمان که از شب گذشته ۲۹ اردیبهشت ۹۳ در محل حادثه حضور داشته ساعت ۱۲ شب یکی از همسایه های نیما وارسته با وی تماس گرفته و خبر داده که این هنرمند در استخر به دلیل هوای بسته و نارسایی قلبی دچار حادثه شده و جان خود را از دست داده است.

روحش شاد و یادش گرامی.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *