رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حسینی: غیب‌گو نیستم/ مقابل دو تیم قوی منطقه بازی خوبی انجام دادیم

17:42 - 14 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۶۳۰۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در چند بازی اخیر بسیار خوب بودیم و مقابل دو تیم قوی منطقه بازی خوبی را انجام دادیم، ولی قانون فوتبال این است که اگر دچار اشتباه شوید تنبیه خواهید شد.
به گزارش گروه ورزشی ، مجتبی حسینی در نشست خبری پیش دیدار ذوب‌آهن و سپاهان اظهار داشت: بعد از دو بازی در آسیا و در شروع مجدد مسابقات لیگ برتر، با تیم خوب سپاهان بازی داریم. امیدوارم دربی اصفهان تماشاگرپسند و در شأن نام هر دو تیم باشد و نتیجه خوبی را در این بازی به دست بیاوریم.
 
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن افزود: ما در آرامش کار خود را ادامه می‌دهیم و امیدواریم تیمی که مستحق برد است، سه امتیاز را کسب کند، اما چیزی که مسلم است این است که باید به تیم‌مان آرامش بدهیم.
 
وی در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه برای مهار جسن‌زاده، بازیکن سپاهان چه برنامه‌ای دارد عنوان کرد: سعی کردیم سپاهان را به خوبی برای بازیکنان آنالیز کنیم که امیدوارم بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند.
 
حسینی در مورد دلایل افت تیمش در هفته‌های اخیر اظهار داشت: در چند بازی اخیر بسیار خوب بودیم و مقابل دو تیم قوی منطقه بازی خوبی را انجام دادیم، ولی قانون فوتبال این است که اگر دچار اشتباه شوید تنبیه خواهید شد. امیدوارم بازیکنان ما این روند فوتبالی را با کسب نتیجه خوب ادامه دهند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *