حسادت بزرگترین مشکل سینمای ایران است/از لحاظ هنری فروشنده را دوست نداشتم

10:00 - 14 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۵۹۰۲
تهیه کننده فیلم قاتل اهلی گفت: اصغر فرهادی به معنای واقعی ثابت کرد که‌ سینما کاری گروهی است و حتی در مراسم بزرگداشت خود از همه گروه خواست تا بایستند و ما همه گروه را تشویق کردیم.
منصور لشکری قوچانیمنصور لشکری قوچانی تهیه کننده سینما در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی در خصوص کسب دومین اسکار توسط اصغر فرهادی گفت: من خیلی دعا کردم تا این اسکار نصیب ایران شود. حتی شب های قبل از مراسم به زحمت کشان شهرداری که خیابان ها را تمیز می کردند عیدی می دادم و می‌خواستم تا برای فرهادی دعا کنند.

وی با اشاره به خاطره ای از خود با اصغر فرهادی افزود: سالها پیش از فرهادی پرسیدم بزرگترین مشکل سینمای ایران چیست و او پاسخ داد حسادت. آن موقع حرفش را درک نکردم اما الان با تمام وجود می فهمم که از چه چیزی حرف می زد. امیدوارم سینما قدر اصغر فرهادی را بداند و این حسادت ها وی را از ما نگیرد.

تهیه کننده فیلم "قاتل اهلی" ادامه داد: اصغر فرهادی به معنای واقعی ثابت کرد که‌ سینما کاری گروهی است و حتی در مراسم بزرگداشت خود از همه گروه خواست تا بایستند و ما همه گروه را تشویق کردیم.

وی افزود: من شاید از لحاظ هنری فروشنده را دوست نداشتم اما به نظرم این فیلم در عرصه صنعت سینما به موفقیتهای فراوانی رسید و توانست سرمایه را به ایران بیاورد.

قوچانی فرهادی را به مثابه یک رسانه دانست و خاطرنشان کرد: فرهادی در حال حاضر یک رسانه است. امریکا و رژیم صهیونیستی با تمام قدرت رسانه ای خود تبلیغ می کنند. اینها با نظام ما مشکل دارند و فرهادی به تنهایی جلوی آنها ایستاد و نشان داد که ما کشور صلح دوستی هستیم و در تمام طول تاریخ هیچوقت جنگ طلب نبودیم و هشت سال دفاع مقدس را هم شروع نکردیم و تنها به دفاع از کشورمان پرداختیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *