لزوم استمرار نظارت بر فعالیت دوایر قضایی

12:33 - 11 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۵۲۵۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
پوریانی گفت: نظارت ها به طرق مختلف بر فعالیت دوایر قضایی اعمال و استمرار داشته باشد.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ؛ عباس پوریانی ؛ رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب تهران در آخرین نشست شورای مدیران با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) نکاتی را سلسه وار در زمینه اقدامات صورت گرفته بیان کرد و گفت: لازم است در این نوع از جلسات تعدادی از مدیران و همکاران قضائی به نمایندگی از سایر مدیران دعوت بعمل آید تا مطالب و تجربیات و مشکلات را مطرح کنند.

وی موضوع اطلاع رسانی را مورد تاکید قرار داد و گفت : در مجموعه محاکم توسط همکاران زحمات و تلاش های ارزنده ای صورت می پذیرد ، ولیکن اطلاع رسانی مناسبی از آن برای مردم صورت نمی پذیرد و لازم است که از طریق روابط عمومی قوه قضائیه اطلاع رسانی مناسبی در این زمینه صورت پذیرد.

 رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب تهران ، بحث نظارت را مهم ترین فعالیت های صورت گرفته برشمرد و متذکر شد : مسئولین قضایی خود را به عنوان امین مردم می دانند و در هرجایی که گزارشی به ما از طریق مردم واصل شده ، بلافاصله پرونده را اخذ و مطالعه کرده و همواره تلاش داشته ایم که نظارت ها به طرق مختلف بر فعالیت دوایر قضایی اعمال و استمرار داشته باشد.

وی در پایان اظهار داشت : در سال جاری ما مطابق ، همسو و هم جهت با برنامه سال 95 حرکت نموده و توانسته ایم ، افزایش امتیاز خوبی در زمینه استفاده از برنامه سمپ و ثنا کسب کنیم و امیدواریم که در سال آینده نیز این کار همچنان ادامه یابد.


در این جلسه نیز شجاعی ، سرپرست معاونت آمار و فناوری اطلاعات گزارشی کامل از عملکرد سالجاری دادگستری کل استان تهران در بخش های مختلف را خطاب به حضار ارائه کرد.

در پایان نشست نیز تعداد 11 نفر از کارکنان اداری که بعنوان کارمند نمونه در سطح کشوری به مناسبت هفته قوه قضائیه معرفی شده بودند با دریافت لوح تقدیر توسط ریاست کل دادگستری استان تهران مورد تشویق قرار گرفتند که اسامی آنها به شرح ذیل است:

1بهرام حسینی
دادگاه های تجدیدنظر

2مهدی کاوه
مجتمع قضایی شهید مدرس (ره)

3محمد جواد خلاقی
مجتمع قضایی بعثت

4حسین آبیل
مجتمع قضایی امور اقتصادی

5محمدعلی خانی پور
دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 33

6اشرف بختیاری
دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 29

7ابوالحسن گنجعلی
دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 11

8سیف اله قنبری
دادگستری شهرری

9محمد حیدری
دادگستری اسلامشهر

10سعید پوریزدان خواه
مدیریت بحران

11سید محمود حسینیان
مدیریت آموزش



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *