رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شناسایی آسیب‌ها و حذف موانع زاید در اولویت کاری قرار گیرد

21:30 - 11 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۵۱۹۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
اسدی گفت: نگاه ما پیشگیری و شناسایی آسیب‌ها و حذف موانع زاید در جهت تسریع در کار است.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی علی اصغر اسدی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خراسان شمالی با همراهی مسئول حفاظت و اطلاعات و مسئول فناوری این اداره کل از اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان اسفراین بازدید کرد.

وی با بیان این که هدف از اجرای قانون راتحقق عدالت است اظهار کرد: باید عملکرد کارکنان در جهت رفاه حال مردم بوده و برای منافع شخصی نباشد.

اسدی ادامه داد: سازمان ثبت اسناد و املاک اگر توجه به امار و ارقام می‌کند صرفا به خاطر انجام مراحل کار است.

این مقام قضایی افزود: نگاه ما پیشگیری و شناسایی آسیب‌ها و حذف موانع زاید در جهت تسریع در کار است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خراسان شمالی بیان کرد: قانون نیاز اجتماعی است و اگر نیازهای اجتماعی نبود قواعدی وضع نمی‌شد. پس هدف قانون تحقق عدالت است و نگاه ما هم باید تحقق عدالت و رفاه و مصلحت اجتماعی باشد. باید قانون را در جهت حل مشکلات به کاربرد و با ایده و برنامه کارها را انجام داد.

وی ادامه داد: خوشبختانه با بررسی و بازدید اجمالی در این اداره نگاه خوب است ، ترس از قانون اگر بر ای مردم و راه اندازی باشد مفید است واگر ترس از  جایگاه خودمان باشد مضر خواهد بود وهدف از اجرای قانون باید کار راه اندازی برای امور مردم باشد.

وی با اشاره به اجرای درست قوانین و مقررات، مطالعه قوانین ومقررات را در تحقق عدالت و به نفع مردم موثر دانست و گفت: همه آسیب ها به دادن اطلاعات نادرست به متقاضی برمی‌گردد. راهنمایی نادرست باعث حجم کار و سرگردانی مردم می‌شود.

اسدی با اشاره به قدردان بودن مردم گفت: مردم عملکردها را می‌بینند و باید این موضوع را سرلوحه کار خود قرار داد تا مردم دچار واسطه گری و متوسل شدن به سایر دستگاه‌ها نشوند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خراسان شمالی افزود: مردم جهت احقاق حق و تثبیت مالکیت‌های خود به ادارات ثبت اسناد مراجعه می‌کنند.

اسدی گفت: ثبت اسناد با تمام دستگاه‌ها در ارتباط است و به نوعی به تمام دستگاه‌ها ارائه خدمت می‌کنند و خواستار تعامل بیشتر با سایر دستگاه‌ها شد.
 
این گزارش حاکی است اقبالی رئیس ثبت اسناد و املاک شهرستان اسفراین ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از حضور اسدی مدیرکل ثبت اسناد استان خراسان شمالی که با حضور خود از نزدیک با روند اداری و مشکلات این واحد اشنا ومایه قوت قلب همکاران شدند با ارائه عملکرد واحد ثبتی تعامل همکاران را خوب و خواستار تلاش بیشتر همکاران جهت تحقق اهداف سازمانی را شد.






ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *