سیروان خسروی از خاطرات تو می خواند/ دیدار با 16 هزار مخاطب در سالن میلاد + عکس

13:00 - 11 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۴۸۲۷
سیروان خسروی در اجرای پیش رو خود در روزهای پایانی اسفند قطعه های از جمله "خاطرات تو" را روی صحنه می برد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ،‌ طرفداران سیروان خسروی پس از اعلام تاریخ کنسرت او در تهران به قدری از اجرای جدید خواننده مورد علاقه شان استقبال کردند که بلیت های این برنامه در مدت یک ساعت به فروش رسید.

استقبال مخاطبان سیروان خسروی از کنسرت او باعث شد تا بلیت فروشی اجرای او برای تاریخ های 27 و 28 اسفند نیز باز شود.

سیروان خسروی

نکته جالب توجه این است که بلیت های دو روز تمدید شده برای اجرای خواننده "ساعت 9" نیز در مدت زمانی کوتاه و در فاصله سه روز به طور کامل به فروش رسید.

به طور یقین یکی از دلایل استقبال زیاد طرفداران خسروی از کنسرت او این است که مدت یک سال از آخرین حضور این هنرمند روی صحنه اجرا زمان می گذرد .

سیروان خسروی پیش از اینکه در عرصه خوانندگی حضور خود را تثبیت کند،‌ تیتراژ یک سریال طنز شبانه با عنوان "ساختمان پزشکان" را خواند و با توجه به اینکه در سال 1390 سبک او متفاوت به نظر می رسید ،‌ آثارش مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت و او توانست در مدت زمانی نه چندان طولانی به شهرت و محبوبیت دست پیدا کند.

سیروان خسروی

خواننده آلبوم "تو خیال کردی بری" به تازگی تک قطعه ای با عنوان "سوژهات تکراریه" را منتشر کرده که به احتمال زیاد در فهرست قطعه های اجرایی برای کنسرت پیش رو هم قرار می گیرد.

انتشار این قطعه در فضای مجازی نشان داد که سیروان خسروی با آگاهی از سلیقه هواداران خود ،‌ در جدیدترین سری فعالیت هایش نیز روند موفقیت آمیزی را طی کرده است.

بخش زیادی از شهرت سیروان خسروی و سپس موفقیت او در زمینه خوانندگی ، به همکاری با خواننده های مختلف در زمینه آهنگسازی و تنظیم باز می گردد به گونه ای که در کارنامه این هنرمند،‌ همکاری با خواننده هایی همچون رضا صادقی،‌ بهنام صفوی، احسان خواجه امیری و زانیار خسروی دیده می شود.

سیروان خسروی

"نه نرو" ، "بارون پاییزی" ، "من عاشقت شدم"،‌ "بی قرار"،‌ "خاطرات تو" و "اگه تو مال من نیستی" از جمله آثار پر طرفدار سیروان خسروی است که به طور معمول در کنسرت های او و بنا به درخواست طرفدارانش اجرا می شود.

سیروان خسروی در روزهای تمدید شده برای کنسرت خود ، 27 و 28 اسفند در چهار نوبت و در ساعت های 18:40و 22 در سالن میلاد نمایشگاه به اجرای برنامه می پردازد و با در نظر داشتن دو روز اجرای قبلی او،‌ این هنرمند در چهار روز با 16 هزار مخاطب دیدار خواهد کرد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *