داورزنی: بانوان والیبالیست ایران دو وظیفه مهم بر عهده دارند/ فدراسیون والیبال هیچ فرقی بین تیم‌های دختران و پسران قائل نیست

11:55 - 09 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۴۳۵۹
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرپرست فدراسیون والیبال گفت: بانوان والیبالیست ایران در رقابت‌های برون‌مرزی دو وظیفه مهم فنی و فرهنگی بر عهده دارند.
به گزارش گروه ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، محمدرضا داورزنی شب گذشته (یکشنبه) در جمع بازیکنان و کادر فنی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر که خود را برای رقابت‌های قهرمانی آسیا آماده می‌کنند، اظهار داشت: فدراسیون والیبال هیچ فرقی بین تیم‌های دختران و پسران قائل نیست و در عمل هم این موضوع را ثابت کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه ملی‌پوشان دختر ایران وظیفه سنگین‌تری نسبت به پسران دارند، گفت: نمایندگان بانوان ایران در رقابت‌های برون‌مرزی علاوه بر تلاش برای افزایش سطح فنی خود، وظیفه ارائه الگوی مناسب از ورزش بانوان با پوشش اسلامی هم بر عهده دارند.

سرپرست فدراسیون والیبال تأکید کرد: حضور شما نوجوانان دختر در رقابت‌های برون‌مرزی از نظر فرهنگی اهمیت زیادی دارد و امیدوارم در این مأموریت مهم سربلند باشید.

داورزنی به رقابت‌های قهرمانی آسیا در رده سنی نوجوانان دختر اشاره کرد و خطاب به ملی‌پوشان گفت: مسابقات سختی پیش رو دارید. تلاش شما برای موفقیت از نظر فدراسیون والیبال اهمیت دارد، بنابراین با انگیزه به مصاف حریفان خود بروید و به یقین اگر خواسته‌های کادر فنی را در زمین پیاده کنید، حتماً موفق خواهید بود.

یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر آسیا از 15 تا 23 اسفند در چین برگزار می‌شود و تیم والیبال نوجوانان دختر ایران برای پنجمین بار در این رقابت‌ها شرکت می‌کند. ملی‌پوشان ایران فردا (سه شنبه) تهران را به مقصد چین ترک می‌کنند.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: والیبال داورزنی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *