سکوت ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در قبال رزمایش ارتش

10:20 - 09 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۴۲۹۶
خبرگزاری رویترز در گزارشی به بازتاب رزمایش «ولایت 95» نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پرداخت و نوشت در حالی که تنش‌های میان ایران و آمریکا افزایش یافته است، ایران رزمایش دریایی سالانه خود را برگزار می‌کند.
بازتاب رزمایش ولایت 95 در رسانه‌های جهان/سکوت ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا
به گزارش گروه بین‌الملل ، خبرگزاری رویترز در گزارشی به بازتاب رزمایش «ولایت 95» نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پرداخت و نوشته است در حالی که تنش‌های میان ایران و آمریکا افزایش یافته است، ایران رزمایش دریایی سالانه را برگزار می‌ کند. 

رویترز نوشت: ترامپ بعد از روی کار آمدن مصمم شده که موضع سخت تری در قبال ایران اتخاذ کند و در پی آزمایش موشکی 29 ژانویه ایران وی اعلام کرد که ایران با آتش بازی می‌کند و همه گزینه‌ها درباره ایران بر روی میز قرار دارند.

خبرگزاری رویترز به نقل از سردار «حبیب‌الله سیاری» فرمانده نیروی دریایی ارتش می نویسد که ایران در تنگه هرمز، دریای عمان، تنگه باب‌المندب و شمال اقیانوس هند رزمایشی در راستای آمادگی برای مبارزه با تروریسم و دزدان دریایی برگزار می‌کند.

رویترز در ادامه نوشت: روزانه میلون ها بشکه نفت از طریق باب‌المندب و تنگه هرمز به اروپا و آمریکا و اسیا منتقل می‌شود.

رویترز در بخش دیگری از این گزارش نوشت: ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا که در بحرین مستقر است و در قبال این رزمایش سکوت اختیار کرده است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *