رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

منصوریان: باید از ضعف دفاعی التعاون استفاده کنیم/ هواداران به آنها که نوک بینی‌شان را می‌بینند توجه نکند

23:46 - 08 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۴۱۹۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: التعاون خط حمله خیلی خوبی دارد اما در لیگ عربستان نشان داده که خط دفاع ضعیفی دارد و ما باید از این نقطه نهایت استفاده را ببریم.
به گزارش گروه ورزشی ،‌ علیرضا منصوریان در گفت و گو با سایت باشگاه استقلال در مورد شکست تیمش برابر الاهلی اظهار داشت: من فکر می‌کنم در بازی با الاهلی جوان‌هایمان که برای اولین بار مرحله گروهی لیگ قهرمانان را تجربه می‌کردند؛ در جریان بازی خوب کار کردند. آنها تنها در بعضی موارد کوچک در انجام شرح وظایف خود به مشکل خوردند.

وی افزود: در طول هفته روی این موضوع کار کردیم و آنها به خصوص در 48 ساعت گذشته تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتند. از تمرین آنها فوق‌آلعاده راضی هستیم. ما یک گروه 9 نفره در کادر فنی هستیم که از تجربیات بزرگ‌ترها استفاده می‌کنیم و سعی می‌کنیم خیلی زود این بازیکنان را با تجربه کنیم.
 
سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد بازی با التعاون عنوان کرد: در بعضی از رسانه‌ها دیدم که نوشته‌اند التعاون تیم ضعیفی است. امکان ندارد یک تیم ضعیف سهمیه سوم آسیا را کسب کند. شما نمی‌توانید بگویید کیفیت‌ تیم‌ها در لیگ قهرمانان با هم متفاوت است. در بازی‌های هفته اول هم دیدیم که تیم‌ها خیلی به هم نزدیک بودند و اکثر گل‌ها از روی ضربات ایستگاهی به ثمر رسیدند. بنابراین هر تیمی که انضباط گروهی بیشتری داشته باشد می‌تواند موفق باشد.

وی ادامه داد: ما التعاون را هم آنالیز کردیم. این تیم بسیار خوب و سر حال است. خط حمله خیلی خوبی هم دارند اما در لیگ عربستان نشان دادند که خط دفاع ضعیفی دارند و ما باید از این نقطه نهایت استفاده را ببریم. بازیکنان ما هم برای این بازی از نظر روحی و همچنین بدنی شرایط خوبی دارند.

منصوریان گفت: من از مسئولان باشگاه الاهلی که به ما امکانات خوبی دادند و همچنین هوادارانی که ما را تنها نگذاشتند تشکر می‌کنم. قطعا هواداران مقیم عمان هم فردا ما را تنها نمی‌گذارند. من دیدم که خیلی از خانواده‌ها خود را مهیا کردند که از داخل ایران برای حمایت به عمان بیایند. در لیگ قهرمانان آسیا هیچ کدام از نمایندگان ایران با هم تفاوت ندارند و همه زیر یک پرچم می‌جنگند تا افتخار آفرینی کنند.

وی ادامه داد: من به این تیم خیلی امیدوارم و فکر می‌کنم اگر در مرحله گروهی موفق نشان دهیم در ادامه هم هواداران روزهای خوبی را خواهند دید.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سئوال که با توجه به واگذار کردن بازی اول، آیا شرایط بازیکنان جوان استقلال برای رویارویی با التعاون آماده شده یا خیر اظهار داشت: ما سعی کردیم در چند جلسه تئوری و در حین تمرین در مورد شرح وظایف بازیکنان را توجیه کنیم. تمام نقطه امیدواری ما این است که از بازیکنانی در تیم استفاده می‌کنیم که تشنه و گرسته یادگیری هستند. این مسئله بسیار امیدوار کننده است و فکر می‌کنم مسیر لیگ قهرمانان هم برای ما مانند مسیر لیگ به صورت پلکانی خواهد بود و به اوج می‌رسیم.

منصوریان در مورد اهمیت پیروزی برابر التعاون اظهار داشت: ما خیلی دوست داشتیم که این بازی در خانه‌مان انجام می‌شد و آنجا به پشتوانه هوادارانمان حریف هر تیم عربی بودیم اما وقتی با اتفاقاتی که افتاد مجبور شدیم بازی را در کشور ثالث برگزار کنیم، تمام چشم امیدمان به هواداران مقیم عمان است. سه امتیاز این بازی بسیار مهم و حیاتی است و باید در این بازی مواظب باشیم و زیرکانه عمل کنیم.
 
وی در مورد کیفیت زمین تمرین و بازی فردا گفت: کیفیت زمین اینجا و زمین قبلی که در آن بازی کردیم خیلی خوب بود. واقعیت فوتبال هم همین است. ما به زمین‌های خوب برای تمرین و بازی احتیاج داریم و در این زمین‌ها کار تاکتیکی معلوم می‌شود. در ایران زمین‌های غدیر اهواز،اصفهان، بنیان دیزل گسترش فولاد و استادیوم آزادی خوب هستند و باشگاه‌های دیگر باید این زمین‌ها را الگو قرار دهند تا بتوانیم در زمینه تاکتیکی هم پیشرفت کنیم و لیگمان تنها خروجی فیزیکی نداشته باشد.


وی در مورد هواداران داخل ایران هم گفت: از آنها تشکر می‌کنم و امیدوارم دعای خیرشان بدرقه راه ما باشد. بعضی از دوستان هستند که همیشه انتقاد می‌کنند. وقتی می‌بریم نیستند و هر بار که می‌بازیم یا مساوی می‌کنیم از زیر سایه بیرون می‌آیند و صحبت می‌کنند. به هوادارانمان این پیغام را می‌دهم که به این جوان‌ها اطمینان کنند و اینها روزهای خوبی دارند و گوش به حرف کسانی که فقط جلوی بینی‌شان را می‌بینند ندهند.
 
انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *