رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

گروه پالت و طنین آلبوم جدید در نوروز 1396/ تدارک اجرایی هیجان انگیز در برج میلاد + عکس

20:30 - 09 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۳۹۷۵
گروه موسیقی "پالت" با تدارک اجرایی هیجان انگیز و با محور آلبوم جدید خود در نوروز 1396 در برج میلاد روی صحنه می رود.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، گروه موسیقی پرطرفدار "پالت" در چهارمین روز از نوروز سال 1396 پس از مدتی دوری از صحنه اجرا که بنا به درخواست خود این گروه صورت گرفته بود ، با طرفدارانش دیدار می کند.

تاکنون آلبوم "آقای بنفش" از گروه "پالت" منتشر شده است البته این گروه سابقه ساخت موسیقی برای نمایش "روایت ناتمام یک فصل معلق" را که هومن سیدی  کارگردانی آن را بر عهده داشت را هم در کارنامه هنری خود دارد.

گروه پالت

از نکته های جالب توجه در روند اجراهای گروه "پالت" ، خواندن آثار قدیمی و خاطره انگیز همچون " خونه مادربزرگه هزار تا قصه داره" و قطعه هایی چون با حال و هوای گذشته است که این قطعه ها در بسیاری از موارد، حال و هوای دوران کودکی را برای مخاطبان موسیقی تداعی می کند.

همچنین خواندن شعرهای کلاسیک با بیانی ساده و تلفیق آن را نوعی از موسیقی پاپ که رگه هایی از ساز های کلاسیک هم در آن به گوش می رسد ، از ویژگی های دیگری است که فعالیت این گروه را نسبت به سایر گروه های جوان فعال در عرصه موسیقی متمایز می کند.

گروه پالت

از دیگر اتفاق های قابل توجهی که در روند کنسرت های گروه "پالت" و در راستای اجرای قطعه های خاطره انگیز قدیمی در این کنسرت ها رخ داده، خواندن قطعه "مهتاب" از زنده یاد فرهاد مهراد است که هر مرتبه ، استقبال و شور و غوغای طرفداران گروه "پالت" را به همراه دارد.

گروه "پالت" چندی پیش و پس از آخرین کنسرتی که در تهران برگزار کرد، اینگونه اعلام کرد که این گروه تا زمان انتشار آلبوم جدیدش کنسرتی را برگزار نمی کند که در عمل خواهیم دید که  این گروه به وعده خود عمل خواهد کرد.

گروه پالت

البته در حالی که کمتر از یک ماه تا برگزاری جدید ترین کنسرت گروه "پالت" زمان باقی مانده اما به احتمال زیاد، آلبوم جدید این گروه تا پیش از برگزاری کنسرت آن روانه بازار موسیقی کشورمان می شود.

امید نعمتی خوانندگی گروه "پالت" را بر عهده دارد و آثار این گروه را در کنسرت نوروزی روی صحنه می برد.

گروه "پالت" در چهارمین شب از فروردین ماه سال 1396 در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد به اجرای برنامه می پردازد.

بهاره کنجکاوفرد




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *