دیدار رضا صادقی با مخاطبانش در نخستین روزهای فصل بهار/ طنین مشکی رنگ عشقه در برج میلاد + عکس

15:00 - 09 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۳۹۱۳
رضا صادقی در نخستین روزهای فصل بهار با طنین قطعه " مشکی رنگ عشقه" در برج میلاد روی صحنه می رود.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، رضا صادقی خواننده مشکی پوش موسیقی پاپ کشورمان در نخستین شب های فصل بهار سال جدید با طرفداران خود در شهر تهران دیدار می کند.

مدتی است که خواننده آلبوم " مشکی رنگ عشقه" رهبر ارکستر و بیشتر اعضای گروه خود را تغییر داده و از این تغییر، رضایت و تنظیم های جدید آثارش را بسیار دوست دارد. هم اکنون بهنام ابطحی رهبر ارکستر این خواننده موسیقی پاپ است.

کنسرت رضا صادقی

از نکته های قابل توجه در کنسرت های رضا صادقی ، خواندن قطعه ای جنوبی است که صادقی سعی می کند با توجه به اصالت خود که به بندرعباس بازمی گردد، این قطعه ها را با لهجه بندرعباسی بخواند.

"آسیمه سر" قطعه ای است که این خواننده همیشه آن را با لهجه جنوبی روی صحنه می برد.

همچنین یکی از ویژگی های مثبت اجراهای صادقی این است که او با معرفت خود ، از تمامی افرادی که حضور ندارند اما در ذهن و قلب او ماندگار هستند یاد می کند و خاطرشان را گرامی می دارد.

کنسرت رضا صادقی

شهدای فداکاری که جان خود را در دفاع از سرزمین ایران فدا کردند و برخی از هنرمندان خاطره ساز عرصه موسیقی از جمله زنده یاد ناصر عبدالهی و زنده یاد مرتضی پاشایی از جمله غایبان همیشه حاضری هستند که مخاطبان موسیقی پاپ با حضور در کنسرت های رضا صادقی، به یاد آنها، برای آرامش روحشان و به خاطر تمام لحظه های زیبا و خاطره انگیزی که آن ها در قاب ذهنشان ثبت کردند، دعا می کنند.

یکی از هیجان انگیزترین بخش های اجرای رضا صادقی در کنسرت هایش مربوط به خواندن قطعه "مشکی رنگ عشقه" است چرا که این اثر نخستین قطعه ای است که طرفداران این خواننده موسیقی پاپ، رضا صادقی را به وسیله آن شناختند و از این جهت یک اثر خاطره انگیز برای او و مخاطبانش محسوب می شود.

کنسرت رضا صادقی

رضا صادقی در دهمین شب از فروردین ماه سال 1396 ر دو نوبت ودر ساعت های 17:00 و 22:15 در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد روی صحنه می رود.

بهاره کنجکاوفرد




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *