رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جنجال دو دیوانه در برج میلاد / همای و عالیم قاسم اف به طور مشترک روی صحنه می روند + عکس

11:00 - 08 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۳۶۶۶
همای و عالیم قاسم اف در اجرایی با عنوان "جنجال دو دیوانه" به صورت مشترک روی صحنه می روند و آواز می خوانند.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی   ، "پرواز همای" خواننده موفق و پرطرفدار موسیقی ایرانی پس از اجراهای موفقی که مهرماه در محوطه باز مجموعه تاریخی و فرهنگی سعدآباد و سالن میلاد برگزار کرد، در جدیدترین سری فعالیت های خود در کنسرتی با عنوان "جنجال دو دیوانه" روی صحنه می رود.

این کنسرت با حضور مشترک پرواز همای" و عالیم قاسم اف خواننده مشهور کشور آذربایجان برگزار می شود و مخاطبان می توانند انتظار اجرایی متفاوت و هیجان انگیز را داشته باشند.

پرواز همای

در این کنسرت و در طرحی جدید، " پرواز همای" و عالیم قاسم اف به صورت همزمان ، به زبان های فارسی و آذری آواز می خوانند.

همای پیشتر نیز از بزرگان موسیقی کشورهای مختلف برای اجرای برنامه به صورت مشترک دعوت به عمل آورده بود و تجربه نشان می دهد او کارنامه موفقیت آمیزی در این زمینه دارد و همکاری با والتر پروست از بلژیک و شهرداد روحانی تنها بخشی از فعالیت های او در این زمینه محسوب می شود.

پرواز همای

به طور یقین "پرواز همای" با تفکر رقم زدن کنسرتی مشترک با عالیم قاسم اف به دنبال ایجاد یک اتفاق ویژه در روند فعالیت های موسیقایی خود است.

انتخاب شعرها و موسیقی ها حدود دو سال زمان برده و همای تمرکز ویژه ای بر این پروژه داشته است که ترکیب اشعار فارسی و آذری در خلال اجرا روی صحنه،‌ بیش از پیش خود را نمایان کند.

پرواز همای

آهنگسازی و تنظیم قطعه های اجرایی در کنسرت "جنجال دو دودیوانه" به صورت دو نفره طراحی وتمرین شده و توسط گروه های موسیقی پرواز همای" و عالیم قاسم اف اجرا می شود.

"پرواز همای" و‌ عالیم قاسم اف 19 اسفند در تالار بزرگ کشور روی صحنه می روند.

بهاره کنجکاوفرد




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *