از سخنرانی برندگان سابق جایزه اسکار تا پخش پیام ویدئویی اصغر فرهادی+تصاویر

13:00 - 07 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۳۵۶۲
«آژانس استعدادهای هالیوود» در ابتکاری جالب توجه مهمانی پیش از مراسم اسکار را لغو و به جای آن تجمع اعتراضی با شرکت هنرمندان و برندگان پیشین و نامزدهای جایزه اسکار در شهر لس‌ آنجلس برگزار کرد.
به گزارش گروه بین‌الملل ، «آژانس استعدادهای هالیوود» در واکنش و اعتراض به فرمان مهاجرتی جنجالی اخیر دونالد ترامپ مهمانی هرساله خود پیش از مراسم «اُسکار» را لغو و به جای آن گردهمایی اعتراضی را با شرکت بیشتر ستارگان هالیوود و برندگان پیشین جایزه اُسکار شکل داد.

هالیوود

این گردهمایی اعتراضی که تحت نام «صداهای متحد » در شهر «لس‌آنجلس» برگزار شد با سازماندهی «جودی فوستر» و«مایکل جی فاکس» دو تن از برندگان پیشین اُسکار انجام گرفت.

هالیوود

بنا به گزارش «بی‌بی‌سی» از این گردهمایی شماری از هنرمندان و برندگان پیشین جایزه اُسکار با سخنرانی‌های خود ضمن تأکید بر همبستگی و اتحاد بین همه انسان ها، طرح تبعیض‌آمیز دولت آمریکا برای جلوگیری از ورود شهروندان برخی از کشورهای جهان را به باد انتقاد گرفتند.

هالیوود

در بخشی از این گردهمایی اعتراضی علیه سیاست های ضد مهاجرتی دونالد ترامپ پیامی ویدئویی از اصغر فرهادی، کارگردان شهیر کشورمان نیز خطاب به حاضران در این تجمع اعتراضی پخش شد.

از سخنرانی برندگان سابق جایزه اسکار تا پخش پیام ویدئویی اصغر فرهادی+تصاویر

اصغر فرهادی پس از فرمان ترامپ مبنی بر ممنوعیت ورود شهروندان هفت کشور از جمله ایران به آمریکا طی بیانیه‌ای که در روزنامه نیویورک تایمزنیز منتشر شد اعلام کرد که در هشتادونهمین دوره اسکار حضور نخواهد یافت.

فیلم «فروشنده»  اصغر فرهادی یکی از پنج نامزد اسکار بهترین فیلم غیرانگلیسی‌زبان این دوره از جایزه اُسکار است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *