رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شادیانه های گروه رستاک در یک شب نوروزی/ طنین موسیقی نواحی ایران در برج میلاد+ عکس

13:00 - 08 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۳۵۳۴
گروه موسیقی " رستاک" در سومین شب از نوروز موسیقی نواحی ایران را در برج میلاد طنین انداز می کند.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، گروه موسیقی "رستاک" یکی از گروه هایی است که در نخستین روزهای فصل بهار و در نوروز سال 1396 با مخاطبان  موسیقی دیدار می کند.

گروه "رستاک" در اجرای فروردین ماه خود گلچینی از قطعه های مربوط به مناطق مختلف کشورمان را روی صحنه می برد که در این میان قطعه های جنوبی،‌  گیلکی، کرمانی ، آذری ، کردی و شیرازی دیده می شوند.

گروه رستاک

از بخش های هیجان انگیز و در عین حال قابل توجه در کنسرت های گروه "رستاک" حضور محسن شریفیان سرپرست گروه موسیقی "لیان" بوشهر روی صحنه و همراهی او با گروه "رستاک" در اجرای قطعه بوشهری است.

شریفیان علاوه بر اینکه خود گروهی ویژه اجرا و تولید موسیقی بوشهری دارد، همواره با نواختن ساز نی انبان که این ساز هم اصالتی بوشهری دارد ، در اجرای هر چه بهتر موسیقی بوشهری تلاش می کند.

گروه رستاک

از نکته های قابل توجه در کنسرت گروه "رستاک" حضور استادان مربوط به موسیقی نواحی برای اجرای قطعه منطقه مورد نظر روی صحنه است به گونه ای که این اتفاق باعث می شود موسیقی منطقه مورد نظر با اصالت بیشتری روی صحنه برود و همچنین مخاطبان حاضر در سالن نیز ضمن تماشای اجرایی متفاوت با دیگر اجراهای گروه های موسیقی نواحی، به ظرافت های یک کنسرت موسیقی ویژه مناطق بیش از پیش پی ببرند.

وجود رنگ های شاد و متنوع روی صحنه اجرای کنسرت گروه "رستاک" نیز فضایی شاد و نشاط آور را برای مخاطبان رقم می زندو باعث می شود آن ها کاملا ا حساس کنند در فضای یک اجرای ایرانی حضور پیدا کرده اند.

گروه رستاک

همچنین برگزاری کنسرت گروه "رستاک" در نخستین شب های سال جدید ، تناسب بی نظیری با حال و هوای مخاطبان موسیقی در آن زمان برقرار می کند.

گروه موسیقی "رستاک" در سومین شب از فروردین ماه سال 1396 در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد روی صحنه می رود.

بهاره کنجکاوفرد



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *