برخی مطالب خنده‌دار است/نمی‌دانم بعضی‌ها دنبال چه چیزی هستند؟!

11:30 - 07 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۳۴۹۹
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
عضو شورای داوران فدراسیون کاراته گفت: واقعا برخی مطالبی که درخصوص شورای داوری کاراته می‌بینم و می‌خوانم خنده دار است.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حبرگزاری میزان، المیرا گوزل‌زاده عضو شورای داوران فدراسیون کاراته که همسر جواد سلیمی رئیس این کمیته است، در خصوص حواشی ایجاد شده برای کمیته داوران فدراسیون کاراته به خبرنگار میزان اظهار داشت: نمی‌دانم چرا باید همچین مطالبی به رشته تحریر در بیاید. من سال‌هاست که در زمینه داوری فعالیت می‌کنم و نمی‌دانم برخی‌ها دنبال چه هستند.

وی افزود: شما ببینید من در چند رقابت بین‌المللی مثل کاراته وان‌ها قضاوت کردم و چه درجات داوری دارم. همین امسال در رقابت‌های جهانی اتریش درجه داوری بین المللی را اخذ کردم. با همه اینها به نظر شما حضور من در شورای کمیته داوری کاراته عجیب است؟

گوزل زاده با اشاره به اینکه این حواشی برایش اهمیتی ندارد، ادامه داد: واقعا برخی مطالبی که درخصوص شورای داوری کاراته می‌بینم و می‌خوانم خنده دار است. برای من مهم موفقیت و سربلندی جامعه داوری کاراته است و به اینکه بعضی‌ها چه چیزی می‌نویسند زیاد اهمیت نمی‌دهم.

وی در پاسخ به این سوال که مدرک داوری جهانی خود را چه زمانی گرفته است، گفت: آن زمان منوچهر حاج محمدیان مسئول کمیته داوران بود و اصلا همسر بنده سمتی در فدراسیون نداشت. چرا آن موقع کسی نگفت گوزل‌زاده مدرک جهانی اخذ کرده است؟

عضو شورای داوران فدراسیون کاراته در پایان تصریح کرد: بنده در ادوار گذشته هم در خدمت کمیته داوران بودم و هر زمانی که فدراسیون کاراته بخواهد، با تمام وجود در خدمت جامعه داوری خواهم بود و به حواشی اهمیتی نمی‌دهم.
 
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *