حمله پهپادی ارتش عراق به مراکز داعش/ده ها تروریست کشته و مجروح شدند

9:35 - 07 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۳۴۶۰
رئیس پلیس فدرال عراق ضمن اشاره به محاصره عناصر داعش در غرب موصل گفت که در عملیات آزادسازی فرودگاه موصل از هواپیماهای بدون سرنشین استفاده شده است.
آزادسازی موصلبه گزارش گروه بین‌الملل ، رائد جودت در مصاحبه با پایگاه سی ان ان عربی ضمن اشاره به محاصره عناصر گروه تروریستی داعش در غرب موصل گفت: نیروهای عراقی به یک کیلومتری منطقه الدواسه رسیده اند.

وی با اشاره به اینکه روز جمعه دستکم 50 نفر از عناصر داعش کشته و ده ها نفر دیگر زخمی شده اند اظهار داشت: نیروهای ویژه عراقی موفق شدند که 25 بمب و تسلیحات متعلق به داعش را کشف و ضبط کنند.

رئیس پلیس عراق با بیان اینکه نیروهای پلیس فدرال این کشور در کنار نیروهای واکنش سریع توانستند که فرودگاه موصل را که یکی از مراکز اصلی داعش محسوب می شد به کنترل خود درآورند افزود: این عملیات با پشتیبانی هواپیماهای بدون سرنشین و توپخانه ارتش صورت گرفت.

نیروهای عراقی در ادامه عملیات خود برای آزادسازی غرب موصل که از روز یکشنبه آغاز شده است موفق شدند اولین محله در غرب موصل را از اشغال تروریست‌ها آزاد کنند.

نیروهای ارتش عراق روز جمعه از چند محور مواضع داعش در غرب موصل را مورد حمله قرار داده و موفق به پیشروی گسترده‌ای شدند.

سخنگوی ارتش عراق اعلام کرد که نیروهای ضد تروریسم ارتش روز جمعه علاوه بر آزادسازی کامل پایگاه نظامی «الغزلانی» موفق شدند در محور جنوب غربی پیشروی کنند و دو محله «تل‌الرمان»  را از اشغال گروه تروریستی داعش آزاد کنند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *