مهدی یراحی نخستین بار آینه قدی را به تهران می آورد/ طنین یک آلبوم پرفروش در سالن میلاد + عکس

13:00 - 07 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۳۳۱۱
مهدی یراحی در جدیدترین اجرای صحنه ای خود آلبوم "آینه قدی" را در سالن میلاد طنین انداز می کند.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، مهدی یراحی خواننده موفق موسیقی پاپ که به تازگی جدیدترین آلبوم خود با عنوان "آینه قدی" را روانه بازار موسیقی کرده، در جدیدترین تجربه اجرای صحنه ای خود، با مخاطبانش در شهر تهران دیدار می کند.

یراحی در اجرای پیش روی خود با محور آلبوم جدیدش ، "آینه قدی" روی صحنه می رود.

مهدی یراحی

البته این خواننده موسیقی پاپ در کنار قطعه های آلبوم جدیدش، منتخبی از قطعه های پرطرفدار خود از جمله "امپراتور"، "مثل مجسمه"، "آشوب"، "شونه های تو" و "زمستون" را روی صحنه می برد.

همزمان با روز انتشار آلبوم "آینه قدی" این اثر با حضور مخاطبان موسیقی پاپ رونمایی شد و یراحی در جمع دوستدارانش جدیدترین آلبوم خود را برای آن ها به رسم یادگار، امضاء کرد.

مهدی یراحی

مهدی یراحی در مراسم رونمایی از آلبوم خود گفت: من خواننده ای نیستم که مدل بازار و بورس کار کنم اما تا زمانی که شما هستید، آن گونه که مطابق دل خودم و دل شماست، کار می کنم.

وی همچنین ادامه داد: به دلیل حمایت های مخاطبان فهیم موسیقی، نسخه پیش فروش آلبوم "آینه قدی" توانست به نسخه پرفروش ترین آلبوم تبدیل شود.

خواننده آلبوم "مثل مجسمه" همچنین خاطرنشان کرد: شما مخاطبان عزیز، برای هر هنرمندی باعث افتخار هستید.

آلبوم آینه قدی مهدی یراحی

این آلبوم 10 قطعه به نام‌های «آینه قدی»، «نفس»، «شال گردن»، «بی دفاع»، «تو که می‌رفتی»، «همین ساعت»، «بی‌سرزمین»، «مغلوب»، «سرما نزدیکه» و « نگو نگفتی» دارد که ترانه‌های آن را روزبه بمانی، امیرعلی بهادری، آرش مهرابی، رضا شاهین و امیرحسین مساح سروده‌اند.

مهدی یراحی، امیرعلی بهادری، احسان نی‌زن، وحید پویان و اسحاق اسدبیگی ملودی‌های «آینه قدی» را ساخته‌اند و در بخش تنظیم نام سعید زمانی، هومن نامداری، ، پیمان میرزایی و اسحاق اسدبیگی به چشم می‌خورد. میکس و مسترینگ قطعات این آلبوم نیز توسط پیمان میرزایی، سعید زمانی و کوشان حداد انجام شده است.

مهدی یراحی در نوزدهمین شب از آخرین ماه فصل زمستان در دو نوبت و در ساعت های 19:00 و 22:00 در سالن میلاد نمایشگاه روی صحنه می رود.

بهاره کنجکاوفرد




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *