فعالیت سران دفاتر بر وضعیت اقتصادی و اجتماعی جامعه تاثیر می‌گذارد

10:51 - 05 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۳۰۱۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
طالبی‌زاده با بیان حساسیت‌ها و چالش‌های موجود در حرفه سردفتری، فعالیت سران دفاتر را از مهمترین عواملی دانست که بر وضعیت اقتصادی و اجتماعی جامعه تاثیر می‌گذارد.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، رضا طالبی‌زاده مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان در سفر به شهرستان زرند ضمن دیدار با سران دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق این شهرستان به بیان نکاتی در خصوص فعالیت سران دفاتر پرداخت.

وی با بیان حساسیت‌ها و چالش‌های موجود در حرفه سردفتری، فعالیت سران دفاتر را از مهمترین عواملی دانست که بر وضعیت اقتصادی و اجتماعی جامعه تاثیر می‌گذارد.

این مقام مقضایی بیان کرد: مقابله با مقاصد افراد سودجو در همه حوزه‌ها باید دنبال شود و حوزه فعالیت سران دفاتر یکی از مهمترین این حوزه‌ها است.

طالبی زاده با تاکید بر اینکه سردفتران باید از امین ترین افراد یک جامعه باشند پیامدهای عدم امانتداری را در دفاتر رسمی و ازدواج و طلاق غیرقابل جبران دانست.

وی تصریح کرد: استقرار سامانه‌های مختلف در دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق در چند سال اخیر موجب شده که دقت و سرعت در ارائه خدمات به مردم به نحوه چشم گیری افزایش یافته و جلوی اقدامات برخی سود جویان نیز گرفته شود.

این مقام قضایی در ادامه به سوالات و ابهامات سران دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق زرند پاسخ گفت.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *